ثبت در موتور های جستجو  لازم است؟

پاسخ ساده آن نه است – ثبت در موتور جست و جو لازم نیست.اکثر موتور های جست و جوی امروزی (که مهمترین آن گوگل است) با خزیدن و صفحات ایندکس شده توسط لینک های فالو شما را شناسایی می کنند.با استفاده از این منطق ، یک لینک ورودی از هر صفحه ایندکس موجود توسط موتور جست و جو شناسایی خواهد شد.پس از آن اگر این صفحه به صفحات دیگری لینک داده شده باشد ، آن ها نیز فهرست خواهد شد و به همین صورت ادامه پیدا خواهد کرد.ثبت در موتور های جستجو  لازم است؟

به همین دلیل ، لینک های به درون سایت خیلی مهم هستند.در واقع ، به دست آوردن بک لینک مناسب ممکن است مهمترین قسمت سئو باشد.اگر محتوای ارائه شده جذاب ، مفید و مهم باشد ، کاربران گوگل برای اطلاعات موجود لینک سایت شما را نشر می دهند که این نیز الگوریتم رتبه صفحه (پیج رنک) گوگل است.

با تمام احترام ، ثبت سایت در موتور جست و جو مضر و مفید نمی باشد بلکه فقط ۵ دقیقه از وقت شما را می گیرد.برای ثبت یک بار کافی است ، شما لازم نیست سایت خود را بیش از یک بار ثبت کنید ، این کمکی به سایت شما و بالا بردن رتبه شما در گوگل نمی کند.

لازم به ذکر است که ارسال سایت برای گوگل ، MSN ، یاهو . بسیاری دیگر هیچگونه هزینه ای ندارند.بسیاری از شرکت ها ادعا می کنند که برای آن پول باید بپردازید که اینگونه نیست و به نظر من از این شرکت هت دور بمتنیو.آن ها فقط دنبال پول هستند و مصلحت و موفقیت شما مد نظر آن ها نیست.

تا به حال تصمیم گرفتین که برای تعطیلات داخل کشور سفر کنید بدون اینکه نقشه ای همراه خود داشته باشید؟پیدا کردن یک مکان با نقشه سخت است.چقدر سخت تر می شود اگر بدون نقشه بخواهید مکانی را پیدا کنید؟هنوز ، این کاری است که هر روزه افراد زیادی در دنیای آنلاین انجامش می دهند.آن ها سعی می کنند کسب و کار خود را بسازند بدون داشتن نقشه راه برای موفقیت.سپس ، بعد از ماه ها یا سال ها آن ها فقط در دنیای مجازی سرگردانند ، و در اوج نا امیدی کسب و کار خود را رها می کنند و می گویند که اینترنت برای کار آن ها جواب نمی دهد.دلیل اینکه جواب نمیده این است که آن ها نقشه ای برنداشتند و آن را دنبال نکردند.

شما لازم نیست برای رهایی از گم شدن به هر دری در دنیای مجازی بزنین.در ادامه من به شما ۵ راه را برای شروع کردن شما در مسیر درست و ادامه دادن آن مسیر ارائه خواهم داد.این تمام چیز هایی که شما برای موفقیت به آن نیاز دارید نخواهد بود اما یک پایه اساسی برای شروع شما خواهد بود.

۱٫ انتخاب بازار هدف

بزرگترین اشتباه مردم برای شروع کسب و کار این است که محصول را انتخاب می کنند بعد دنبال بازار فروش آن می گردند…اگر این مسیری بوده که از ابتدا راه انتخاب کرده اید شما دقیقا راه مخالف موفقیت را انتخاب کرده اید.کسب و کار عاقلانه مفهوم دیگری دارد ، در کسب و کار درست شما باید بازار فروش و کالایی که مردم می خواهند را جست و جو کنید و از مردم کالایی که می خواهند را پرس و جو کنید.

ابتدا به هدف مشتری فکر کنید ، سپس شما می توانید محصولی برای یک دسته بیاورید. آیا شما ترجیح می دهید روزی ۱۰۰۰ بازدید کننده معمولی داشته باشید یا ۱۰ بازدید کننده ای که کلی پول خواهند داد که محصولتان را بخرند؟اگر باهوش باشید قطعا مردمی را انتخاب می کنید که آماده ی خریدند.

۲٫ توسعه یک محصول

در این مرحله دشما نیاز به توسعه یک محصول یا خدمت(سرویس) برای بازارتان دارید. ۳ راه عمده برای فروش یک محصول آنلاین وجود دارد:

.الف. ساختن یک محصول منحصر به فرد

ساختن یک محصول منحصر به فرد که بستگی به بودجه شما دارد و باعث راه اندازی یک کسب و کار خوب می شود

.ب. خرید حقوق یک محصول یا گرفتن نمایندگی

خرید حقوق یک محصول یا کمپانی یا گرفتن نمایندگی از آن ها که کسب و کار عالی است

.پ. پیوستن به برنامه های وابسته

اگر دو راه بالا برای شما مقدور نمی باشد بهتر است با فروش و گرفتن کمیسیون کار خود را شروع کنید تا وقتی که دو راه بالا برای شما مقدور شود

۳٫ ساختن موقعیت فروش منحصر به فرد (USP(Unique Selling Position

برای محصول یا سرویس خود یک موقعیت فروش منحصر به فرد بسازید.شرکت های زیادی هستند که سعی می کنند مثل شرکت شما باشند.شما نمی توانید مثل بقیه باشید و انتظار سود هم از بازار داشته باشید.رفتن به وب سایت دیگر افراد که خدمات و محصولاتی مثل شما دارند برای مشتریان خیلی آسان است.

شما مجبورید یک پیشنهاد منحصر به فرد برای فروش محصول خود در نظر بگیرید.شما چه پیشنهادی می توانید بدهید که کس دیگری نتواند؟گارانتی بهتر ، خدمات مشتری بهتر ، پشتیبانی فنی بیشتر ، حمل و نقل سریع تر و یا قیمت پایین تر.به چیزی فکر کنید که شما را از بقیه متمایز کند.

۴٫ انتخاب اسم دامنه و سرویس میزبان

در قدم بعد شما باید یک اسم دامنه مناسب انتخاب کنید که در آن درباره شرکت خود ، محصولات و پیشنهادات خود را در آن توضیح دهید.اسم دامنه مربوط به کسب و کارتان باشد تاثیر بهتری دارد و خود اسم توضیح کوتاهی درباره کسب و کار شما خواهد شد.

۵٫ توسعه یک سایت مشتری پسند

گام بعدی برای شما توسعه وب سایتی است که دنیا ببیند.اگر شما برنامه دارید که یک کسب و کار اینترنتی تمام وقت داشته باشید پس در آن طراحی وب سایت بسیار مهم و حیاتی است پس به شما پیشنهاد می کنم که خود درباره آن مطالعه کنید و یا آن را دست یک حرفه ای بسپارید.

اگر شما بتوانید خودتان اینکار را انجام دهید و سایت خود را بسازید پول خوبی را پس انداز کرده اید.

وقتی که سایت را طراحی می کنید همیشه مشتریان را در ذهن خود نگه دارید.صفحاتی ارائه دهید که به راحتی قابل درک باشند در کل سعی کنید که سایت را ساده نگه دارید  و مثل یک مشتری فکر کنید ، نه مثل یم رئیس کسب و کار.

امیدوارم که این مطالب به شما کمک کرده و شما بتوانید کسب و کار فوق العاده ای داشته باشید.

3 پاسخ
    • seo bartar
      seo bartar گفته:

      با معرفی لینک اصلی شما این امکان را به وجود میاورید که کلیه لینکها را در گوگل ثبت کنید البته معرفی نقشه سایت در ثبت تمامی لینک های مجود نقش اساسی دارد و تسریع کننده ثبت تمامی لینکها در ایندکس گوگل است.

      پاسخ
  1. فروشگاه اینترنتی
    فروشگاه اینترنتی گفته:

    فوق العاده خواهد بود و باید دراین زمینه با پشتوانه ی بسیار قوی بدنبال ادامه ی راه بود و نتیجه کار را مشاهده نمود

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.