مهمترین نکات سئو در سال 2020

مهمترین نکات سئو در سال 2020

مهمترین نکات سئو در سال 2020 :همانطور که می دانید الگوریتم گوگل با گذر زمان مدام در حال تغییر و تحول می باشد و با هر تغییر نیز قوانین جدیدی را برای بهینه سازی سایت تعریف می کند.یک سئو کار حرفه ای موظف است که با تمامی این تغییرات آشنایی داشته باشد و بر روی سایت اعمال نماید تا در موتور جستجوی به رتبه بالایی دست پیدا کند و به صفحه اول و سط اول برسد. در این مقاله سعی داریم تا نکات بسیار مهم و کاربردی برای شما شرح دهیم.

1-استفاده از کلمات کلیدی

از مهمترین نکات سئو در سال 2020 استفاده از کلمات کلیدی پس کاربرد است. با استفاده از ابزار هایی که در دسترستان است جدید ترین کلمات کلیدی و موضوعاتی که مردم جستجو و سوال می کنند را بیابید. پس از یافتن آن شروع به نوشتن محتوا برای آن بکنید. نوشتن محتوا بدون در نظر گرفتن کلمه کلیدی نمی تواند مخاطبین زیادی را به سمت سایت شما سرازیر کند. استفاده از کلمه کلیدی مناسب ترافیک ورودی سایتتان را چندین برابر می کند.

2-اگر وبسایتتان جدید است چگونه به سئوی آن کمک کنید؟

از مهمترین نکات سئو در سال 2020 این است که استراتژی های لازم را به کار ببرید تا اگر که وب‌سایت شما جدید است یا اتوریتی (Authority) پایینی دارد، از رتبه‌بندی خوبی برخوردار شود. یکی از کارهایی که می تو.انید انجام دهید پیدا کردن کلمه کلیدی کم رقابت است. اگر از کلمه کلیدی استفاده کنید که رقابت سختی در گوگل ندارد راحتتر می توانید به رتبه بالا دست پیدا کنید. استفاده از کلمات کلیدی پر رقابت کار شما را سخت می کند.

یکی از سایت های خوبی که به شما معرفی می کنیم Ahrefs Keywords Explorer است که میزان سختی کلمه کلیدی را با KD نشان می دهد. با استفاده از این سایت آنالیز کلمه کلیدی و میزان سختی آن بسیار آسان شده است. اگر کنجکاو شده اید که ببینید چگونه میزان دشواری کلمه کلیدی محاسبه می شود به این سایت مراجعه کنید.

اگر وبسایتتان جدید است چگونه به سئوی آن کمک کنید؟

3-از تجربه رقبا تون استفاده کنید!!

آیا دلتون نمی خواهد بدانید رقبایی که از رتبه بالایی برخوردار هستند از چه کلمات کلیدی استفاده کردند تا شما هم از آن ها سود ببرید؟ شاید فکر کنید این کار خیلی دشوار یا زمان بر است اما ما راهی به شما آموزش می دهیم که در چند ثانیه به این امکان فوق العاده دست یابید! البته در استفاده از این کلمات کلیدی به میزان سختی متناسب با اتوریتی سایت خود توجه نمایید.

  1. ابتدا به سایت Site Explorer وارد شوید.
  2. آدرس سایت رقیبتان را وارد کنید و روی Explore کلیک کنید.
  3. از ستونی که در سمت چپ قرار دارد به بخش Organic search برید.
  4. سپس گزینه Organic keywords را انتخاب کنید.

به همین راحتی !!! برای کسب اطلاعات بشتر به خدمات سئو و بهینه سازی سایت مراجعه نمایید.

4-کلمات کلیدی پرجستجو

از مهمترین نکات سئو در سال 2020 این است که کلمه کلیدی و سوالی که این روز ها زیاد جستجو می شود را پیدا کنید. با نوشتن محتوای عالی برای آن سیل مخاطبان به سمت سایت شما سرازی می شود.

ابزار هایی که برای این کار می توانید از آن ها بهره ببرید در زیر آورده ایم:

Ahrefs Keywords Explorer

Google Keyword Planner

Google Webmaster Tools

Bing Keyword Tool

WordTracker

و…

5-از کلمات کلیدی جدید و به روز غافل نشوید

حواستان به عباراتی که به صورت جدید سرچ می شود و برای مردم سوال ایجاد کرده اند باشد. سعی کنید از پیشگامان نوشتن محتوا در این رابطه باشید.

ابزار Google Trends به شما در این کار کمک خواهد کرد.

6- استفاده از کلمه کلیدی مشابه در متن

قبلا برای اینکه در کلمات مشابه رتبه به دست بیاورید لازم بود برای هرکدام جداگانه محتوایی بنویسید. از مهمترین نکات سئو در سال 2020 که گوگل نوشته شما را برای کلمه کلیدی مشابه شناسایی می کند و آن را رتبه بندی می کند. برای بدست آوردن رتبه خوب در کلمه کلیدی مورد نظر و کلمات کلیدی مشابه بهتر است یک محتوای عالی در مورد کلمه کلیدی خود تولید کنید و تعداد اندکی از کلمات کلیدی مشابه را در آن به کار ببرید.

7-استفاده از پیشنهاد های گوگل

از سری مهمترین نکات سئو در سال 2020 که می خواهیم بگوییم استفاده از پیشنهادات خود گوگل هنگام سرچ کلمه مورد نظر است. اگر یک کلمه کلیدی را در گوگل سرچ کنید و به انتهای صفحه مرجعه کنید کلمات مرتبط را خواهید دید.

8-استفاده از کامل کننده اتوماتیک گوگل Autocomplete

هنگامی که قسمت اول سوال خود را در گوگل جستجو می کنید گوگل ادامه آن را حدس می زند. از مواردی که گوگل پیشنهاد می دهد می توانید ایده های جدید انتخاب کنید. این مواردی که گوگل در این قیمت نشان می دهد معمولا موضوعات جدید هستند که بسیار با ارزش هستند و نباید از آن ها غافل شد.

استفاده از پیشنهاد های گوگل

9-از کلمه کلیدی در عنوان منحصر به فردتون استفاده کنید

کلمه کلیدی حتما باید در عنوان محتوا ظاهر شود و دقت کنید که عنوان تکراری برای مطالب سایت خود ننویسید.

10-طول عنوان خود را مختصر و جذاب انتخاب کنید

انتخاب عنوان با طول حداکثر 60 کاراکتر از مهمترین نکات سئو در سال 2020 است که تاکید فراوان روی آن شده است. اگر طولانی تر شود به طور کامل نمایش داده نمی شود و ظاهر خوشی ندارد.

11-جذابیت عنوان محتوا

یکی از مهمترین نکات سئو در سال 2019 ،استفاده از یک عنوان جذاب و ترغیب کننده در 55 تا 60 کاراکتر می تواند کاری انجام دهد که سیل مخاطبان به سایت شما وارد شوند .

12-استفاده از تگ H1 فقط یک دفعه

از مهمترین نکات سئو در سال 2020 این است که از تگ H1 فقط یک بار در متن خود استفاده کنید. در این تگ باید کلمه کلیدی درج شود.

13-توجه به کلمه کلیدی مشابه در عنوان ها

بهتر است که در سایر عنوان ها مثل H2,H3 و… از کلمه کلیدی های مشابه استفاده کنید تا رتبه آن ها را نیز به دست بیاوریم.این یکی از مهمترین نکات سئو در سال 2020 است که گاهی به فراموشی سپرده می شود.

امروز چه خبر؟

سایت معتبر فیکس تراولز  سایت فیکس تراولز  یکی از  سایت های معتبر در  زمینه گردشگری و راهنمای گردشگری برای  تمامی مقاصد گردشگرد است. که آژانس

مطالب بیشتر »
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.