محتوا برای طراحی سایت

بهترین محتوا برای طراحی سایت چه محتوایی می باشد؟

به نظر شما بهترین محتوا برای طراحی سایت چه محتوایی می باشد؟ همانطور که می دانید یکی از مهمترین متریک هایی که گوگل برای یک سایت استاندارد و تخصصی در نظر می گیرد محتوای آن سایت می باشد.

در بهینه سازی جایگاه سایت به محتوا اهمیت فراوانی داده می شود و آن را پادشاه سئو می نامند. محتوای جذاب با یک عنوان چشم گیر می تواند سیل مخطبان را به سمت سایت شما روان کند.

در نوشتن محتوا برای سایت باید به جزییات و نکات کلیدی توجه کامل داشته باشید و یک متن جدید و پر و پیمان بنویسید. در این صورت است که تاثیر شگرف محتوا برای طراحی سایت را در رتبه بندی سایتتان مشاهده خواهید کرد.

بهترین محتوا برای طراحی سایت چه محتوایی می باشد؟

نکات کلیدی محتوا برای طراحی سایت بر پایه سئو

در اینجا قصد داریم نکات کلیدی به شما بیاموزیم که شاید از آن غافل بوده اید :

1- انتخاب کلمه کلیدی اصلی در محتوا برای طراحی سایت

در محتوا برای طراحی سایت موفق باید باید بسیار هوشمندانه کلمه کلیدی را انتخاب کنید. برای این کار از ابزار های موجود کمک بگیرید و یک راست و با عجله سراغ نوشتن کل محتوا نروید. خوب حتما می خواهید بدانید چه کلمه کلیدی مناسب است؟ کلمه کلیدی مناسب است که جستجو گران و مخاطبان درباره آن سوال زیاد بپرسند. در واقع بهتر است که کلمه کلیدی جدید و موضوع روز باشد.

اگر سایتتان نو پا است و بهتر است از کلمات کلیدی استفاده کنید که علاوه بر ویژگی هایی که قبلا گفتیم رقابت کمتری دارد. چون اگر کلمه کلیدی سختی انتخاب کنید با توجه به دامین اوتوریتی پایین سایت شما گرفتن رتبه عالی از گوگل و حضور در سطور اول صفحه اول سخت می شود!!

همچنین برای پدا کردن کلمه کلیدی حول محور موضوعی خاص از پیشنهادات سرچ گوگل نیز می توانید استفاده کنید. به شکل که این موضوع رو سرچ کنید و پیشنهاداتی که انتهای صفحه می دهد بررسی کنید.

یکی از سایت هایی که به شما در پیدا کردن کلمه کلیدی کمک می کند و در ایران نیز امکان استفاده دارد ، سایت keywordtool.io می باشد.

سعی کنید کلمه کلیدی اصلی را به صورت بولد بنویسید تا از کلمه کلیدی ثانویه تشخیص داده شود. اگر برایتان این سوال پیش آمد که کلمه کلیدی ثانویه چیست ادامه مطلب را بخوانید.

1- انتخاب کلمه کلیدی اصلی در محتوا برای طراحی سایت

2- انتخاب کلمه کلیدی ثانویه در محتوا برای طراحی سایت

هنگامی که محتوا برای طراحی سایت می نویسید می توانید از کلمات مشابه کلمه کلیدی ولی نه در تعداد زیاد استفاده کنید. این کار به مخاطب کمک می کند تا مفهوم مطلب شما را بهتر درک کند.

همچنین با توجه به هوشمندی گوگل محتوای شما برای این کلمات نیز توسط گوگل رتبه بندی می شود. پس بهتر است که با به کار بردن این کلمات رتبه مناسبی از کلمات کلیدی مشابه به دست بیاورید.

این امر به طراحی سایت مبتنی بر سئو بسیار کمک می کند.

3- تراکم مناسب کلمه کلیدی در محتوا برای طراحی سایت

استفاده مناسب از کلمه کلیدی در متن بسیار کمک کننده است. ولی در صورت زیادی روی در استفاده از کلمه کلیدی باید بدانید که گوگل آن را یک ویژگی منفی قلمداد کرده و از امتیاز سئو و رتبه بندی سایت شما کم می کند. یک مفهوم بسیار مهم وجود دارد به نام چگالی کلمات کلیدی. اگر این چگالی بین 1 تا 3 درصد باشد ، مناسب است ولی به هیچ عنوان نباید بیشتر از این تعداد باشد.

4-محتوا برای طراحی سایت با حداقل 700 کاراکتر

یکی از موارد بسیار مهم در رتبه بندی سایت نوشتن یک متن کامل با توضیحات مفصل است. در این صورت به گوگل می فهمانید که محتوای شما اطلاعات مفیدی به مخاطبان ارائه می کند. زیرا احتمال کمی وجود دارد که با ارائه مثلا 300 کاراکتر و کمتر از آن بتوانید مفهوم مناسبی به مخاطب منتقل کنید.

5-موقعیت کلمه کلیدی در محتوا برای طراحی سایت

برای اینکه گوگل کلمه کلیدی شما را بهتر تشخیص دهد بهتر است آن را در مکان های مشخصی قرار دهید. قرار دادن کلمات کلیدی در جاهای مکناسب باعث بهبود جایگاه سایت شما در گوگل می شود.

این موارد عبارتند از:

تیتر 2، یکی از جاهایی است که باید کلمه کلیدی در آن انجام شود.

پاراگراف اول و آخر ، استفاده از کلمه کلیدی در این مکان ها باید رعایت شود .این کلمات باید به صورت بولد و در سطر اول بیاید.

زیر عنوان ها ، یکی از موارد بسیار مهم به کار بردن کلمه کلیدی در میان محتوا است.

عنوان سایت ، یکی از موارد بسیار مهم این است که کلمه کلیدی در عنوان سایت شما برای مخاطب نمایش داده شود.

توضیحات متا ، نمایش کلمه کلیدی در توضیحات متا برای نوشتن محتوا برای طراحی سایت بسیار حیاتی و مهم است. قبل از اینکه مخاطب سایت شما را باز کند، متای سایت شما را می خواند.

این متا باید بسیار جذاب و خلاصه ای از مطالب سایت شما یا جذاب ترین قسمت آن باشد. در این صورت مخاطبان زیادی به سایت شما مراجعه کند تا محتویات شما را بخوانند.

برای مطاله بیشتر به مهمترین نکات سئو در سال 2020  مراجعه نمایید.

6-نوشتن محتوای غیر تکراری در محتوا برای طراحی سایت

اگر محتوای سایتی را داخل سایت خود کپی کنید ربات های گوگل آن را تشخیص می دهند و بعد از آن شما را جریمه می کند و در لیست سیاه خود قرار می دهد. همچنین نوشتن محتوای سبز برای سایت شما بسیار مفید می تواند باشد. محتوای سبز ، محتوایی است که هموار به روز و جدید می باشد. همچنین در نگارش متن خود استفاده از علائم نگارشی را در نظر بگیرید.

7-به روز کردن محتوا برای طراحی سایت

در نوشتن محتوا برای سایت باید دقت کنید که محتوای قبلی را به روز رسانی کنید . الگوریتم های گوگل نسبت به مطالب جدیدی که در سایت قرار می دهید و محتویاتی که به روز رسانی می کنید حساس است.

این حساسیت باعث ارتقای سطح رتبه سایت شما می شود.

8- استفاده از لینک داخلی

در نوشتن محتوا برای طراحی سایت بسیار مفید است که صفحات مرتبط سایت خود را به هم لینک دهید. این کار هم به مخاطبان برای دسترسی به مطالبی که در جستجوی آن هستید کمک می کند و هم از نظر گوگل به رتبه بندی سایت بسیار کمک می کند. لینک بیلدینگ داخلی یکی از کارهایی است که در سئوی سایت خود باید بسیار به آن توجه نمایید.

استفاده از لینک داخلی

9- استفاده از برچسب در محتوا برای طراحی سایت

امروزه برچسب جایگاه ویژه ای برای افزایش رتبه سایت ندارد ، اما از آن به عنوان ابزاری برای دسته بندی مطالب خود می توانید استفاده کنید. به این صورت که از چند برچسب اصلی برای نوشته های خود استفاده کنید.

10- استفاده از پرونده های چند رسانه ای

در نوشتن محتوا برای طراحی سایت از گذاشتن فیلم و عکس غافل نشوید . محتوای چند رسانه ای ابزار بسیار قدرتمندی در دستان شما هستند که رتبه خود را از گوگل بقاپید!!! در استفاده از آن باید نکاتی را رعایت کنید. نوشتن متن جایگزین یا Alt را در عکس ها فراموش نکنید که نکته بسیار مهمی است و تحت بررسی گوگل قرار می گیرد. سعی کنید از عکس های غیر تکراری برای گوگل استفاده نمایید. لوگوی سایت خود را بر روی عکسی که تهیه نموده اید قرار دهید.

 

امروز چه خبر؟

سایت معتبر فیکس تراولز  سایت فیکس تراولز  یکی از  سایت های معتبر در  زمینه گردشگری و راهنمای گردشگری برای  تمامی مقاصد گردشگرد است. که آژانس

مطالب بیشتر »
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.