خدمات سئو و بهینه سازی سایت

اهمیت خدمات سئو و بهینه سازی سایت چیست ؟

خدمات سئو و بهینه سازی سایت چیست ؟ بهینه سازی یا سئو سایت در حقیقت مجموعه کارهایی است که سبب می شود کمیت و کیفیت ترافیک وب سایت را از طریق موتورهای جست و جو افزایش دهد .

اما افزایش کمیت و کیفیت ترافیک چه نتایجی به دنبال دارد؟ افزایش کیفیت ترافیک به این معنی است که سایتی که طراحی کرده اید با تعداد بازدید بالا در نتایج گوگل برای موضوعات مرتبط با خودش نمایش داده می شود.

با گسترس فضای مجازی ، تجارت الکترونیک و روی آوردن کسب و کار ها به این فضا استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی سایت برای آن ها بسیار ضروری است.

زیرا سایت آن ها مانند فضای تجاری یا مغازه آن ها است که هرچه بازدید کننده و مراجعه کننده بیشتری داشته باشد ، احتمال فروش و رونق گرفتن آن بیشتر است.

این مسئله که گفتیم به کمیت سئو تا حد زیادی اشاره داشت. حال مغازه فروش کفش و لباس کار را در نظر بگیرید که با تبلیغات و سر در اشتباه مردم برای خرید لباس مجلسی وارد آن شوند.

فکر کنید چه اتفاقی می افتد؟ طبیعا مشتریان وارد شده مشتری هدف و بازار هدف  محصول نیستند. در نتیجه به سرعت و با نارضایتی مغازه را ترک می کنند. برای سایت شما نیز ممکن است همین اتفاق رخ دهد اگر از خدمات سئو و بهینه سازی سایت به صورت درست و اصولی بهره نبرید. کیفیت بالای سئو در سرنوشت سایت شما و در نهایت کسب و کار شما تعیین کننده است. خواندن مهمترین نکات سئو در سال 2020  را به شما توصیه می نماییم.

اهمیت خدمات سئو و بهینه سازی سایت چیست ؟

خدمات سئو و بهینه سازی سایت در گذشته و حال چه فرقی کرده است ؟

شاید در گذشته به ضرورت خدمات سئو و بهینه سازی سایت نمی توانستیم به اندازه امروز پی ببریم. در گذشته نه چندان دور تعداد محدودی سایت به ویژه در حوزه فروشگاهی وجود داشت .

به همین دلیل رقابت میان آن ها به آن شکل سنگین نبود و گرفتن رتبه عالی از گوگل نسبتا راحتتر بود. ولی در حال حاضر صاحبان کسب و کارها و حرف گوناگون از پتانسیل این بستر ارزشمند آگاه شده اند .

به خدمات سئو و بهینه سازی سایت به چشم یک الزام و سکوی پرتاب به سمت اهداف خود نگاه می کنند. همچنین تحقیقات نشان می دهد که میزان اعتماد افراد به خرید اینترنتی و میزان استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک افزایش پیدا کرده است. همه این ها تفاوت وضعیت تجارت الکترونیک امروزه با سال های گذشته را نشان می دهد.

به هر حال چه شما بخواهید چه نخواهید رقیبان شما در حال استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی سایت بوده و به وسیله آن سرعت پیشرفت خود را چند برابر کرده اند. برای اطلاعات بیشتر به چگونه می توان در طراحی سایت و سئو سایت از رقبا پیشی گرفت؟ مرجعه فرمایید.

سئو سایت چیست؟

برای پرداختن به موضوع خدمات سئو و بهینه سازی سایت باید بگوییم که ، عبارت SEO مخفف سه کلمه Search Engine Optimization است. که به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است.

البته امروزه این مفهوم به Search Experience Optimization تغییر یافته که به معنی بهینه سازی تجربه کاربری از جستجو، می باشد. در واقع این مفهوم به ما نشان می دهد که رضایت کاربر از نتیجه یافت شده نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بهره بردن از خدمات سئو و بهینه سازی سایت ، عموما برای  بهبود عملکرد سایت شما براساس الگوریتم های موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد.

عوامل بسیار زیادی در خدمات سئو و بهینه سازی سایت شما اهمیت دارد، از کلمات کلیدی مناسبی که در محتوای خود استفاده می کنید. تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، ساختن لینک های درست و اصولی ، طراحی مناسب و بر پایه سئو سایت همگی به شما در دیده شدن سایتتان کمک می کند.

سئو سایت چیست؟

مهم ترین مراحل خدمات سئو و بهینه سازی سایت کدام است؟

همان طور که می دانید خدمات سئو و بهینه سازی سایت یک فعالیت زمان بر است که چند وجه متفاوت دارد. هر کدام از این مراحل در جای خود بسیار مهم هستند و برای کسب رتبه عالی در نتایج گوگل تاثیر گذارند. اگر این مراحل به درستی در سایت شما انجام شود نتیجه شگرف آن را خواهید دید.

مرحله اول در خدمات سئو و بهینه سازی ، سایت طراحی سایت

کدنویسی صحیح ، رعایت اصول سئو در طراحی سایت ، بهینه سازی سرعت سایت ، طراحی نسخه ریسپانسیو و…

مرحله دوم در خدمات سئو و بهینه سازی سایت ، سئوی داخلی

شناسایی کلمه کلیدی مناسب ، انتخاب کلمات کلیدی ثانویه ، تولید محتوای ارزشمند ، ایجاد دسته های مناسب ، انتخاب برچسب های مناسب ، لینک بیلدینگ داخلی جزو خدمات سئوی سایت است.

به این بخش بازاریابی محتوا نیز می گویند. همان طور که حتما شنیده اید محتوا شاه سئو است و در سئوی سایت بسیار اهمیت دارد. نوشتن محتوایی که کپی نباشد اصول نگارشی و سئو در آن رعایت شده باشد از الزامات یک سایت برپایه سئو است.

مرحله سوم در خدمات سئو و بهینه سازی سایت ، سئوی خارجی

دو مرحله قبلی که توضیح دادیم ، در پیشرفت سئوی شما بسیار تاثیر گذار است. ولی این مرحله به شما کمک می کند تا سطر یک را از رقیبان کهنه کار خود را بربایید. در این مرحله می توانید از خارج از سایت خود به سایتتان لینک بدهید. این کار با استفاده از موارد زیر انجام می شود:

  • شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ،ردیت ،تامبلر، لینکدین و…
  • فروم های تخصصی،
  • کامنت مارکتینگ (به وسیله نظرات کاربرانی که به وب سایت شما وارد شده اند و نظر خود را بیان می کنند ،بدست آمده است.)،
  •  رپورتاژ خبری یا ریپورتاژ آگهی برای گرفتن بک لینک
  • و…

افزایش چشم گیر فروش و رونق گرفتن کسب و کارتان با استفاده از سئو مارکتینگ را به سئو برتر بسپارید.

مرحله سوم در خدمات سئو و بهینه سازی سایت ، سئوی خارجی

امروز چه خبر؟

سایت معتبر فیکس تراولز  سایت فیکس تراولز  یکی از  سایت های معتبر در  زمینه گردشگری و راهنمای گردشگری برای  تمامی مقاصد گردشگرد است. که آژانس

مطالب بیشتر »
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.