تعامل نام تجاری و سئوی سایت

علم تعامل نام تجاری و سئوی سایت

تعامل نام تجاری و سئوی سایت یک علم چند جانبه است و به تنهایی کامل نیست و مانند یک معامله است که از یک طرف شامل جایگاه کلمات کلیدی و عبارات و از طرف دیگر شامل نام تجاری و شرکت های وفادار به نام تجاری می باشد. هر دو طرف معامله در seo مهم می باشد و از بین رفتن هریک از قسمت ها به هدف کسب و کار ضربه وارد می کند.

سئو علم راهنمایی است, می توان گفت که کلمات کلیدی و عبارات شامل کلمات کلیدی مرحله قبل از انتشار نام تجاری می باشند.

در ابتدای کار هیچکس از نام تجاری شرکت شما خبر ندارد ولی شاید در حال جستجوی خدمات و محصولات شما هستند به عبارت دیگر شما  به جای تمرکز بر روی شرکت باید روی بر روی کلمات کلیدی و عباراتتان تمرکز کنید و در نتیجه هنگامی که مشتریان وفادار و معتبری پیدا کردید برندتان مهم و معروف خواهد شد . در واقع کلمات کلیدی و عبارات همان پیغام قوی شما به مشتریان برای تقویت روابط و القای اعتماد به آنها می باشد.

در صورتی که کاربران نام تجاری شما را جستجو کنند به احتمال زیاد وب سایت شما را پیدا خواهند کرد و این وابسته به کلید واژه کانونی و بک لینک ها می باشد , پس بهینه سازی نام تجاری و  سئو سایت بخش کوچکی از بهینه سازی می باشد.

حال که به اهمیت سئو مارکتینگ پی بردید بد نیست بدانید سئو مخفف عبار Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. از مهم ترین موتور های جستجو که در ایران استفاده می شود گوگل را می توان نام برد. کسب نتیجه عالی در جستجوی گوگل برای کسب و کار شما سرنوشت ساز است و می تواند فروش کالا یا خدمت شما را تا چندین برابر افزایش دهد. اگر سایتی برای کسب و کار خود تهیه نموده اید ولی آن را سئو نکرده اید باید بدانید این سایت نمی تواند در تجارت یا حرفه شما تاثیر چندانی داشته باشد. یک جمله معروف وجود دارد که می گوید : “بهترین مکان برای پنهان کردن یک جنازه صفحه دوم گوگل است.” این جمله شاید کوتاه باشد ولی بهتر از هر توضیحی اهمیت سئو را بیان می کند.

بودن شما در صفحه اول گوگل و در سطرهای ابتدایی همان طور که تاثیر شگرفی بر تجارتتان دارد به تخصص بسیار زیادی نیز نیاز دارد. تجزیه و تحلیل سایت طراحی شده یا طراحی سایت جدید بر پایه سئو ، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و استراتژی های سئو می تواند بسیار کارگشا باشد. پس از مشخص شدن کلماتی که در سرچ گوگل می خواهیم سایت با آن ها بالا بیاید باید فرآیند سئو را شروع کنیم. گفتنی است که سئو سایت فرآیندی است که یک شبه رخ نمی دهد و همچنین همواره نیاز به کار بر روی سایت و سئوی آن وجود دارد. زیرا رقابت در کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین بسیار زیاد شده است و رقیبان شما همگی در حال تلاش و کار روی سئوی سایت خود هستند.

سئو از دو قسمت تشکیل شده است. یک قسمت آن مربوط به سئوی داخلی است. در سئوی داخلی باید روی محتوا کار انجام دهیم.

محتوای منحصر به فرد جذاب

عناوینی که خواننده را به سایت جذب کندیا همان تیتر 2

تصاویر جالب و، غیر تکراری

توضیحات متای جالب

انتخاب کلمه کلیدی و تراکم مناسب آن

لینک های داخلی مناسب

سئوی خارجی قسمت دوم سئوی سایت ما را تشکیل می دهد. بک لینک یکی از قسمت های مهم این سئو می باشد. همچنین استفاده از رسانه های اجتماعی قوی مانند لینکدین ،تامبلر و… . استفاده از وبلاگ های مهمان و…

تعامل نام تجاری و سئوی سایت در مرحله آگاهی از برند

پس از مرحله شناخت محصولات به مشتریان و آشنایی با خدماتی که ارائه می دهید از طریق سایتتان ، مرحله ای شروع می شود که باید نام برند یا نام تجاری خود را جا بیندازید. معمولا مشتریان ترجیح می دهند محصول خود را از برند یا فروشگاهی خریداری کنند که به گوششان آشنا است. همین امر باعث افزایش فروش چشمگیر فروش شما خواهد شد. در نتیجه سئو برای شناساندن برند شما به مشتریان بسیار مهم و حیاتی است.

برای طراحی سایت بر پایه سئو و سئوی سایت خود به سئو وب اعتماد نمایید.سئو وب، تیم برتر