مشاوره طراحی سایت

چرا نیاز به مشاوره طراحی سایت داریم؟

با توجه به پیشرفت روز افزون استفاده از اینترنت و فراهم شدن بسترهای اینترنتی به راحتی میتوان متوجه شد که بازار از آن شکل سنتی که افراد باید برای خریدهای خود حتما حضور فیزیکی داشته باشند خارج شده است و مردم به راحتی میتوانند با مراجعه به سایت های فروشگاهی یا سایت های معرفی، محصولات مورد نظر خود را تهیه کنند و به مطالب مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

تیم سئو وب با توجه به یک ده تجربه در طراحی سایت و بهینه سازی سایت می تواند به کسانی که می خواهند سهمی در فضای مجازی داشته باشند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه کند.

اگر شما نیز احتیاج به سایت اینترنتی دارید و نمی دانید چطور و چگونه باید شروع کنید، با ما همراه باشید تا قدم به قدم شما را تا راه اندازی وب سایت اختصصاصی خود و ادامه ی راه که با سود آوری همراه است راهنمایی کنیم.

مشاوره طراحی سایت

قدم اول

شاید تا به حال به فکر طراحی سایت افتاده باشید و به دلایلی همچون مشاوره با افراد کم دانش و نامتخصص از این کار صرف نظر کرده باشید.
در ابتدا اولین نکته ای که حائز اهمیت است، این است که شما هر چه دیرتر اقدام به راه اندازی کسب و کار اینترنتی نمائید از رقیبان خود که در فضای مجازی زود تر از شما شروع به فعالیت کرده اند عقب تر هستید و هر چه دیر تر اقدام کنید باید هزینه بیشتری برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود کنید.

قدم دوم

قدم دوم برای مشاوره طراحی سایت تماس با ما و یا حضور فیزیکی در شرکت است که می توانید از تجربه ی چندین ساله ی ما و نیز دیدن شرکت ها و کارخانه هایی که با مشاوره ما و طراحی سایت و بهینه سازی سایتشان توسط ما به موفقیت چشم گیری دست یافته اند آشنا شوید.

در ابتدا هدف از طراحی سایت و کسب و کار شما مد نظر می باشد که با توجه به آن همکاران ما به تشریح مراحل کار که عبارتند از: مشخص کردن نوع سایت و انتخاب قالب، شخصی سازی قالب و پیاده کردن استاندارد های سئو، انتخاب دامنه و خرید دامنه و هاست و شروع به کار می باشد. بعد از پایان طراحی، آموزش استفاده از سایت و نحوه ی کار کردن با آن را آموزش می دهیم.

قدم سوم

تا به این جای کار سایت شما بر روی اینترنت قرار گرفته و در معرض عموم می باشد، مسئله ی مهمی که وجود دارد این است که علاوه بر طراحی سایت، سایت ما باید در سطرهای اول گوگل نیز قابل دسترسی باشد تا بتوانیم بیشترین بازخورد را از سایتمان دریافت کنیم.

تیم سئو وب با سابقه طولانی در سئو و بهینه سازی سایت آماده عقد قرار داد با کلیه شرکت ها و اشخاص و … می باشد.

ارتباط با ما