هر لینک ورودی به سایت من میتواند مفید باشد ؟

هر لینک ورودی به سایت من میتواند مفید باشد ؟

پاسخ بسیار ساده است ، لینک هایی که از بیرون وارد سایت می شوند ممکن است به سایت شما صدمه وارد کنند. چطور؟

به عنوان مثال اگر رقیبان شما بخواهند با لینک دهی به سایت های نامربوط به سایت شما صدمه وارد کنند می توانند به رتبه بندی جستوجوی شما ضربه وارد کنند اما google در زمینه ی کنترل این موضوع به شما راه حل هایی ارائه کرده است.(شما می توانید لینک های نا متناسب را به اصطلاحی جریمه کنید)

بسیار توصیه میشود به صاحبان سایت که از هر سایت یا گروهی که مشکوک هستند و یا غیر اخلاقی(غیر مربوط) هستند لینک ندهید چون اگر این کار را ادامه بدهید باعث میشود که از طرف گوگل وارد لیست سیاه شوید و از نظر SEO (سئو)سایت خود با شکست مواجه شوید هرگز وارد چنین وضعیتی نشوید همیشه مطمئن باشید که لینک های خارجی از طرف سایت های قابل اطمینان هستند.

بودن در صنعت اینترنت بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل می دهد ما در زندگی روزمره وقت زیادی را صرف جست و جو و گردش و خواندن صفحات وب سایت ها می کنیم و به طور عمده برای اهداف خودمان مثلا : تحقیقاتی در مورد طراحی مشتریان ، که در مورد من صدق میکند و چیزی که در این جست و جو ها مرا متاسف کرد این بود که وب سایت ها با توجه به هدف کسب و کار الکترونیکی شان طراحی نشده اند تا بتوانند خلاقیت را به درآمد تبدیل کنند.

دیدگاه شخصی من در مورد تجارت و وب سایت این است که اگر کسانی که قصد طراحی سایت دارند به جای فخر فروشی و تکبر در طراحی به مشتری نشان دهند که چه اشتیاقی برای نشان دادن آنچه که از ذهنشان می باشند را دارند و به جای افتخار با محصولات خود به ارائه خدمات خوب با مشتریان افتخار کنند و مشتریان از دست رفته را بازگردانند.

چیزی که همیشه باید به یاد داشته باشید این است که وب سایت شما انعکاسی از شما و تجارت شما.ظاهر سایت شما عامل مهمی از تعیین نرخ موفقیت شماست.

به طور خلاصه اگر سایت شما حرفه ای به نظر نرسد و یا در چشم ها از اولین نظر جذاب نباشد اکثر کاربران فرض می کنند که محصولات یا خدمات شما زیر خط استاندارد است.

همچنین اگر شما همه چیز طراحی را پیچیده و زرق و برق دار کنید در یک دام بزرگ افتادید شاید سایت شما خوب به نظر برسد ولی ممکن است سایت شما غیر واقعی و با سرعت لود پایین شود ، هیچ چیز برای یک مشتری بدتر از این نیست که برای لود شدن (بالا آمدن) سایت منتظر بماند و با ناامیدی پنجره مرورگر را ببندد و در نهایت هزینه کسب و کار شما هدر رود.

از دیگر مواردی که شما در طراحی سایت باید رعایت کنید مطالب و محتوای سایت شما می باشد. تنها پیوند ها در سایت شما مهم نیستند ، محتوایی که به مشتریان شما احساستان را بیان کند وقتی شخصی در سایت به دنبال چیز خاصی است و جستوجو میکند ، به سایت شما سر می زند به خاطر ۱ دلیل است آن هم اینکه سایت شما چیزی دارد که مشتری میخواهد حالا این خواستن می تواند شامل محصولات ، خدمات و یا حتی اطلاعات باشد اما اگر آن چیزی را که مشتری به دنبال آن است را در شما پیدا نکنند به سایت بعدی مراجعه می کند و این کار ادامه پیدا می کند.برای اینکه برای سایت بیننده پیدا کنید و بیننده ی سایتتان در سایت شما بماند و به چرخشدرون سایت شما مشغول شود شما باد یک دلیل برای ماندن به او بدهید و آن محتوایی با کیفیت بالاست با این کار شما به هدفتان می رسید.

مقالات بسیاری در زمینه اشتباهات طراحی وب سایت وجود دارد . اما من لیست شخصی خودم را از دیدگاه یک طراح در این مقاله شرح داده ام ، مشکلات زیادی هنگام  طراحی یک سایت یا حتی خریدن یک قالب ممکن است به وجود بیاید.به یاد داشته باشید که یک سایت ساده ، شفاف و حاوی اطلاعات آموزنده با یک طراحی عالی باعث موفقیت شما خواهید بود.

اگر شما به تازگی وارد تجارت شده اید و یا تجارت شما آن طور که می خواهید نیست یک نگاه صادقانه و باز به دسایت خود بیندازید.

پرداختن پول و سرمایه در جهت بهبود سایت خیلی بهتر از هدر دادن سرمایه با تبلیغات برای یک سایت نا متناسب است.اگر شما به دنبال یک قالب با یک وب سایت سفارشی هستید نکاتی که در قبل توضیح دادیم شما مروری داشته باشید تا بتوانید از طراح یا توسعه دهنده ی سایت خود سوالاتی بپرسید تا پول و سرمایه شما به هدر نرود : طراحی یک وب سایت خوب گام اول در به هدر نرفتن سرمایه و زمان شماست و هرچه زودتر سایت شما بالا خواهد رفت و کسب و کار شما رونق خواهد گرفت.

اشتباه نخست ما این است که نام وب سایت را به عنوان کلید واژه کانونی انتخاب کنیم مگر آنکه نام وب سایت شما جزء کلمات کلیدی باغشد در غیر این صورت شما لینک های خوب را از دست خواهید داد با این کار به یاد داشته باشید که برای گوگل قرار گرفتن کلمات کلیدی در کلید واژه کانونی خیلی مهم است.

اشتباه دوم این است که تک کلمات کلیدی را در همه ی کلید واژه های کانونی قرار دهیم از نظر گوگل کلید واژه کانونی خیلی مهم می باشد و یک وزن خاصی از نظر گوگل دارد و سپس اگر به درستی انتخاب نشود کلمات کلیدی در google کمرنگ می شوند.

طبق تحقیقات اخیر انجام شده توسط موسسه تحقیقات فورسته و گروه گارتند وبسایت های تجارت الکترونیک سالانه ۱/۶ تا ۱/۳ دلار ضرر می کنند به دلیل سرعت لود پایین سایت و کلیک نکردن مشتریان ، اگر سرعت لود شما پایین باشد مشتریان سایت شما صبر نخواهند کرد و از کلیک کردن سایت شما منصرف می شوند و در نتیجه کسب و کار شما رکود خواهد کرد.

مطمئن شوید که هر صفحه ی وب سایت HTML شما دارای Meta tag میباشد ، meta tag هایی که درون کد HTML هر صفحه وب سایت هستند برای گوگل مشخص می کنند کدام کلمات کلیدی مربوط به کدام سایت خاص می باشد ، ۸۰% از حجم عمده ترافیک اکثر سایت ها از ۸ موتور جست و جو برتر سرچشمه می گیرند.از این به بعد شما آگاهی کامل دارید که چگونه وب سایت خودتان را بهینه سازی کنید و دیگر در مورد Mega Tags سردرگم نخواهید شد.

در هنگام انتخاب پس زمینه و رنگ متن محتاط باشید ، سپس زمینه شلوغ باعث می شود که کاربر نتواند به راحتی متن را بخواند بنابراین دیگر به متن توجه نکند ، سعی کنید که زمینه تمان صفحات و سایتتان یکسان باشد و سایتی منظم و سازمان یافته داشته باشید به خاطر داشته باشید که رنگ ها روی حالت کاربران تاثیر می گذارد.رنگ های روشن مثل زرد و نارنجی باعث می شود که شما خوشحال و بشاش تر باشید و رنگ آبی و بنفش هم باعث آرامش می شود ، رنگ های تیره مثل مشکی و قهوه ای باعث افسرده شدن می شود.

از رنگ های بالا به عنوان رنگ پایه استفاده کنید با توجه به آن حسی که برای کاربرانتان ایجاد میکند.

یک کتاب الکترونیکی با کیفیت برای بازدید کنندگانتان طراحی کنید .به نظر می رسد کار چندان مشککلی نباشد اگر بتوانید یک صفحه ی وب ایجاد کنید شما به راحتی می توانید یک کتاب الکترونیکی (e-book )ایجاد کنید .در کتاب الکترونیکی باید هدفتان را تعریف کنید علاقمندی هایتان را صادقانه و به راحتی بیان کنید اگر به فروش علاقمند هستید پس می توانید بخش از دانش و تجربیات خود را در طراحی یک کتاب الکترونیکی به اشتراک بگذارید و یک راهنمای کامل آموزش فروش تهیه کنید .

اگر به کسب و کار های خانگی علاقه دارید شما می توانید کتابی الکترونیکی با عنوان “چطور می توان یک کسب و کار جدید را ایجاد کرد ” بنویسید

اگر در مرود آنچه واقعا به آن علاقمند هستید می نویسید  در مورد اینکه بعدا در مورد آن چیزهای دیگری نوشته شود به خود نگرانی راه ندهید .

برای کسب اطلاعت بیشتر در مورد کتاب الکترونیکی  و خواندن مقالاتی با موضوع “چگونه یک کتاب الکترونیکی ایجاد کنیم “و با انشار آنها ترفیک سایتتان را افزایش دهید

از قالب هایی با چار چوب خاص کمتر استفاده کنید چون اگر قالب ها به درستی مورد استفاده قرار نگیرند بازدید سایتتان را کاهش می دهند و اگر یک نوشته متحرک در محتوی سایتتان داشته باشید این موضوع آنها را به سمت ترک سایتتان تحریک میکند و اگر از یک قالب خاص استفاده میکنید به باز دید کنندگان سایتتان در مورد پذیرش آن حق انتخاب بدهید

قالب های که خودشان یک قالب خاص ندارند 

سعی کنید برای بدست آوردن تعداد لینک های مورد نیازتان در صفحه اصلی حداکثر به چهار صفحه ی دیگر لینک بدهید .به یاد داشته باشید بازدیدکنندگان سایتتان ممکن است لینک اصلی سایت شما را در صفحات سایت های دیگر وارد کنند همیشه بهترین لینک های محلی را در تمام صفحات سایتتان داشته باشید  و آرم و مشخصات شرکتتان را در هر صفحه قرار دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.