طراحی سایت کافی شاپ

درباره طراحی سایت کافی شاپ

طراحی سایت کافی شاپ موضوعی که اهمیت زیادی برای تبلیغ یک کافی شاب بکر و  دلنشین برای مشتریان می تواند قرار گیرد سایت کافی شاپ مشهور در دل شهرها  است.

اکثر  آدم ها یک غذاخوری و یا رستوران خوب را  از طریق محاوره در مجالس و دور همی ها به همدیگر معرفی می کنند. اما نسل جوان امروز  هیچوقت در مورد معرفی رستوران با همدیگر  صحبت نمی کنند و یا اگر  صحبتی می کنند معمولا وقت و اهمیت چندانی ندارد در حالی که این موضوع در فضای مجازی به شکلی تفریحی و با  افکت بالا دنبال می گردد نسل جوان امروز جامعه ما متشکل از افکار روزمرگی و یا دنیای اینترنت می باشد زیرا اهمیت هر موضوع در اینترنت به سرعت گسترش و حتی در عرض چند ثانیه محبوب و معروف می گردد. بعنوان مثال بیشتر موضوعات ورزشی ، اجتماعی و یا سیاسی در  فضای مجازی با بازتاب ویژه و گسترده همراه می گرددو حتی  دولت ها را در مقابل فضای مجازی و یا همراه با فضای مجازی  در گیر می نماید. در نتیجه باید به این بیاندیشیم که فضای مجازی اهمیت دارد آن هم اهمیتی بالاتر از تبلیغات تلویزیونی مخصوصا در ایران.

چرا  طراحی سایت کافی شاپ ؟

اگر به موارد بالا خوب نگاهی بیاندازیم و تبلیغات و نسل جوان  را همراه با فضای مجازی در یک پنجره موبایل و یا لپ تاب و تبلت قرار بدیم می دانیم که باید یک سایت کافی شاپ طراحی کنیم. تا بتوانیم مشتریان زیادی را به طرف خود جذب نماییم  معروف و مشهور در بین مشتریان مختص خود باشیم. کافی شاپ محلی برای وقت گذراندن با دوستان- دور هم بودن و حتی قرار جلسات مهم که در دفاتر شرکتها نه وقتش هست و  در خیلی موارد احتیاج به خلوت دوستانه و گپی  و گفتاری در مورد همکاری همدیگر. این موضوع و محل و مکان  کافی شاپ شما هیچ اهمتی ندارد در بالای شهر  و یا در پایین شهر قرار داشته باشد و یا  اطراف شهرها. موضوع سرویس دهی و رزرو آنلاین کافی شاپ و تعیین میز های تفریحی و تفکیک میز جلسات و تغییرات کوچک در نحوه سرویس دهی کافی شاپ است.

طراحی سایت کافی شاپ

طراحی سایت کافی شاپ

 خدماتی که طراحی  تیم سئو برتر ارائه می دهد در طراحی سایت کافی شاپ:

۱- طراحی دیزاین مختص کافی شاپ شما با افکت و تاثیر  فوقالعاده و روانشناختی بازار یابی.

۲-طراحی صفحات اختصاصی ویو کافی شاپ  جهت تاثیر گذاری بهتر و موثر تر.

۳-طراحی صفحات رزرواسیون برای کاربران.

۴- طراحی صفحات تماس تلفنی ایمیل- تلگرام و هر  امکان ارتباطی بروز.

۵- طراحی صفحات نظر سنجی

۶- طراحی صفحات امتیاز دهی به سرویس های شما.

۷- طراحی صفحات قرعه کشی در صورت نیاز.

۸- گالری عکس و یا فیلم  مشتریان و گارسون و یا افراد مشغول در کافی شاپ

ایجاد هر نوع امکان طراحی دیگر در  قرار جلسه ای با شما و امکان سنجی موضوعی بررسی و  بسته به نظر و رضایت شما اضافه و طراحی و اجرا خواهد شد. صمیمانه  منتظر مشاوره با شما  در زمینه طراحی  سایت کافی شاپ هستیم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.