طراحی سایت ریسپانسیو چه نوع طراحی است؟

ریسپانسیو  به معنی واکنش گرا  یعنی  سایتی که در طراحی بتواند  با نمایشگرهای مختلف بصورت هوشمند به  سایز نمایشگر در بیاید. یاب به عبارتی به حالت تبلت ویو و موبایل ویو تغییر ظاهر دهد. که این نوع طراحی بعد از  ظهور مو بایل های هوشمند و تبلت ها شکل گرفت تا کار بر بتواند با راحتی تمام تمامی  مطالب و منوهای سایت را در نمایشگر خود ببینید بنابراین طراحی سایت ریسپانسیو یک نوع  پیشرفت در زمینه طراحی سایت به حساب می آید.

آیا طراحی سایت ریسپانسیو در  سئو سایت  تاثیر دارد؟

قطعا  طراحی سایت ریسپانسیو در  بهینه سازی سایت  و یا همان سئو  سایت تاثیر مستقیم دارد. زیرا به دلایل زیر می توان اهمیت ریسپانسیو را مطر ح کرد.

۱-  باعث بهبود مطالعه کاربر  در موبایل و تبلیت می گردد.

۲- نمایشگر های مختلف و با سایز های مختلف هر روز در بازار عرضه می گردند و  بنابراین سایت ریسپانسیو مشکلی با عرضه محصولات بازار ندارد.

۳- یک سایت پر بازدید بدون ریسپانسیو  بودن می تواند کلی کاربر  از دست بدهد  و یا مخاطب را فراری دهد. زیرا که نزدیک به ۵۰ در صد کاربران از موبایل و تبلت استفاده می کنند.

طراحی سایت واکنشگر  قطعا تحولی  بزرگ در عرصه طراحی  وب می باشد و می تواند دیتا درخواستی کاربر  را در هر زمان در دسترس قرار دهد. پس ضمن اینکه  کار اطلاع رسانی را سریع تر  کرده در بازار یابی  آنلاین و یا همان سئو مارکت نقش اساسی می تواند بازی کند.  و باعث فروش بیشتر  و در واقع نهادینه کردن بازار در فضای مجازی گردد.

جمله معروف بیل گیتس اشاره دارد که  بازار آینده بدون فضای مجازی امکان توسعه نخواهد داشت.بنابراین بروز رسانی  سایتها  متناسب بغا موبایل و تبلیت هم جزو اهداف توسعه وب در اهداف پیش بینی شده برای طراحی وب جزو ملزومات  طراحی  است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.