طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک یکی از روش هایی است که به پیدا کردن راحت تر مسکن برای مشتری کمک می کند.و همین الان می توانید طراحی سایت و سئو سایت خود را به ما بسپارید تا ما آن را برای شما به بهترین شکل ممکن طراحی و سئو کنیم.جهان به عصر کاملاً دیجیتالی می رود و اگر فکر می کنید صنعت شما تحت تأثیر قرار نمی گیرد ، دوباره فکر کنید. اگر یک نماینده املاک هستید و بر اساس مراجعه ، تماسهای سرد و سایر روشهای سنتی کار کرده اید ، بگذارید برخی از افکار را با شما در میان بگذارم.

براساس اعلام انجمن ملی ملکی (NAR) ، در 42 درصد از خریداران خانه در سال 2017 با جستجوی آنلاین املاک موجود برای فروش ، اولین قدم خود را برای خرید خود برداشتند. در مقایسه با آن ، 17 درصد ابتدا با یک نماینده املاک تماس گرفتند. با تشکر از دیجیتال ، خریداران خانه در حال ورود به این فرایند خرید یا اجاره هستند که کشور خودمان نیز در همین مسیر قدم گذاشته است.راه اندازی طراحی سایت املاک دشوار نیست. تنها چیزی که شما نیاز دارید یک نام دامنه و میزبانی وب سایت است و اگر طراحی سایت املاک شما با وردپرس درست شود که همه چیز زیبا تر و کاربردی تر می شود.

در طراحی سایت املاک به دو نکته خیلی مهم در گرفتن مشتری بیشتر توجه کنیم:

راه اندازی بنیاد دامنه و هاستینگ

این دو زیر شاخه ای است که علاوه بر ظاهر سایت و سئو در برند کردن و جذب مشتری به سایت شما تاثیر میگذارد:

نام دامنه

نام دامنه آدرسی است که هویت آنلاین شما برای استفاده افراد از وب سایت شما را امکان پذیر می کند. این چیزی است که بسیار معمول است که اکثر مردم به سختی در مورد آن فکر می کنند ، اما به عنوان یک نماینده مسکن ، باید برای شما مهم باشد.نام دامنه شما باید چیزی ساده و برند گونه باشد ، به طوری که مشتریان بتوانند آن را ببینند و به راحتی آن را به خاطر بسپارند.

وب هاستینگ

میزبانی وب یک تجارت پیچیده تر است ، فقط کافی است یک ارائه دهنده میزبانی وب را بررسی کنید و احساس کنید که برای شما و تجارت شما مناسب است و دارای سرور های قوی و پر سرعت است.

طراحی سایت املاک باید ویژگی ظاهری مناسب و امتیاز سئو بالا داشته باشد

ظاهری زیبا و مشتری پسند

می دانید که برداشت اول مشتری خیلی مهم است. اگر نمی توانید یک ملکی را با تمام شکوه خیره کننده اش به شکلی زیبا در سایت خود نشان دهید ، خب ، خیلی دور نخواهید شد.

بیشتر خریداران خانه وقتی به دنبال چیزی برای خرید هستند ، به نوعی حالت رؤیایی دارند. حتی خریدار خانگی فصلی نیز مستعد از آن است. آنها در ذهن خود خواب می بینند – آیا می توانید آن را برآورده کنید؟ البته ، سرمایه گذار احتمالاً نمی خواهد برای آن هزینه کند ، اما کی می دونه، درسته!؟

همچنین نیازی به گفتن نیست که شما نیاز به تصاویر عالی از خواص لیست شده دارید. مجدداً ، براساس داده های NAR ، از خریدارانی که در جستجوی خانه خود از اینترنت استفاده کرده اند ، 89٪ تصاویر در مورد املاک برای فروش را بسیار مفید دیدند. و این قاعده ای است که شامل تمام انسان ها در هر کشوری می شود.

سئو کردن سایت

یکی از ساده ترین راه ها برای بالا رفتن بازدید سایت این است که مطمئن شوید وب سایت خود را در فهرست راهنمای موتور جستجو قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما یا افراد عادی ، شما را با سرچ کلمه ای در Google بتوانند لینک سایت شما را پیدا کنند و وارد سایت شما شوند.با این حال ، ساختن این موضوع بسیار مهم است: بهینه سازی موتور جستجو (سئو).

وقتی در حال ساخت محتوای وب سایت خود هستید ، مطمئن شوید که به کلمات کلیدی که به وضوح خوب شما را مشخص می کند ، توجه داشته باشید ، مانند: املاک یا اصطلاحات مشابه دیگر.که تیم ما یعنی سئو وب می تواند شما را در این زمینه و ایجاد طراحی سایت املاک شما را یاری کند تا در کسب کار خود رونق و روند رشد سریع تری داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.