شناسایی و درک تغییرات جدید سئو گوگل

مشکل بعضی از سایتها که به صفحه اول نمیاند . این نیست که شما بک لینک ندادید./ و یا یک سایت اسپم یه شما لینک داده و بعضی از سئو مسترز ها اعلام کردید که ورودی غیر مرتبط دارند. و یا مشکلاتی که سایت با وردپرس یا جوملا یا دروپال و یا خودتون نوشتید را نوسانات گوگل نامیدند. برای درک بهتر تغییرات سئو در گوگل که مربوط  به محتوا می شود.  چند نکته حائز اهمیت است.

۱- گوگل به محتوا  اهمیت می دهد.

۲- گوگل به آموزش عمومی اهمیت  می دهد.

۳-گوگل به دسته بندی اهمیت می دهد.

۴- گوگل به برچسپ ها اهمیت می دهد.

همه ما موارد بالا را می دانیم و داریم همان کاری که بقیه انجام می دهند را  انجام می دهیم. اما باز می بینیم  سایتی که هیچ محتوایی نو در مقایسه با سایت ما از اهمیت  خیلی کمتر از محتوا دارد و حتی بک لینک کمتری بالاتر از  سایت ماست.

مشکل سئو در  تولید محتوا چیست؟

فضای جدید اینترنت توسعه کسب و کارها از طریق اینترنت خواهد بود و گوگل هم هدف بزرگتر و سود بزرگتری را از این ماجرا دارد.

اما هدف اصلی همان توسعه درست کسب و کار ها در فضای اینترنتی است. بصورت هدفمند و هدف دار.

رابطه اصلی بین تولید محتوا و دسته بندی محصول و یا خدمات و میزان نوشته و تعداد نوشته ها در یک صفحه خاص یا همان  لندینگ پیچ(Landing Page) است.

اولویت گوگل همان صفحات لندینگ پیچ و نحوه طراحی قالب سایت بر اساس نیاز مشتری است. که بتواند در اسرع وقت به مطالب دسترسی پیدا کند.

دسترسی به مطالب اگر در  یک دسته بندی و تگ خاص خود تعریف گردد. نسبت به رقبا اهمیت مضاعفی پیدا خواهد کرد.

اهمیت مضاعف از این جهت که که هر دفعه مطلبی به آن دسته بندی اضافه می گردد.  در واقع لینک و تایتل موضوع و  دسته بندی یکجا  آپدیت موضوعی دارند.

آپدیت موضوعی مسئله فوق هم این است که سایت  آپدیت دارد.و سایت پویایی است.  و در تکمیل این جمله تغییرات جدید گوگل است که بهترین کمک برای سئو  سایت شما خود سایت شماست.

 راهکارهای آمدن به سطر و صفحات بالا در تغییرات جدید گوگل چیست؟

۱- آنالیز رقبا از جهت دسته بندی موضوعی و یا تگ موضوعی

۲-دسترسی کامل ارتباطی  با ادمین و یا همان فرم تماس ،خرید، یا رفرنس کارکرد سایت  برای ارتباط موثر با ادمین و یا اپراتور.

۳- اگر موضوعی نیاز به بحث و کامنت و یا اعلام نظر کاربر دارد.  ایجاد امکانات لازم برای کامنت گذاری و  یا سوال و جواب.

۴- پرهیز از هر گونه بک لینک نا متناسب و نا متقارن و یا لینک دهی یکجا با موضوع.

۵-قرار دادن انکر تکست در  سایتهایی که بک لینک میگیرید.

۶-قرار دادن Alt در  سایت هایی که بنر قرار می دید در  رابطه با  دسته بندی موضوعی.

۷- درک تغییرات جدید سئو گوگل همان استخراج موضوعی ربوت گوگل از مطالب هر چند با محتوای کم  اما در یک دسته بندی و یا تگ می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.