باید ها و نباید های طراحی سایت

طراحی سایت یک فرآیند جمع آوری ایده ها به صورتی زیبا و منظم میباشد در طراحی سایت باید از یک هدف خاص پیروی کنیم طراحی وب سایت یک کار شبیه خلقت می باشد با هدف ارائه مطالب در صفحات وب الکترونیکی میباشد تا کاربران از طریق مرور گر به این مطالب دسترسی داشته باشند. سایت ها انواع مختلفی دارند ازجمله تجاری , شخصی که هرکدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود و دارای باید ها و نباید های طراحی سایت هستند .

عناصر طراحی در باید ها و نباید های طراحی سایت:

چیدمان: چیدمان سایت و اینکه اجزای سایت مثل تبلیغات و متن چگونه چیده شده باشد مهم می باشد .
گرافیک: گرافیک در سایت شامل رنگ ها و افکت های سایت می شود که در سایت نقش خیلی مهمی ایفا می کند .
فونت: فونت در سایت بسیار مهم می باشد و باید مطابق استاندارد ها و با خوانایی بالا باشد .
محتوا: محتوا در سایت بسیار مهم باشد هم در طراحی سایت و هم در بهینه سازی سایت نقش مهمی ایفا میکند محتوایی که ازط کلمات کلیدی مرتبط تشکیل شده باشد همچنین در متن میشود از تصاویر هم استفاده کرد تصاویر باید با متن مرتبط باشند .
طراحی سایت باید کاربر پسند باشد از نظر ناوبری و هدایت سایت به قسمت هایی که کاربر می خواهد باید راحت و کاربر پسند باشد. از نظر چند رسانه ایی نیز سایت باید ویدئو و تصاویری داشته باشد تا کاربر را جذب کند از نظر فناوری نیز باید پویا و حرفه ایی باشد و با توجه به فناوری جدید دنیا طراحی شود.

ویژگی هایی که گفته شد باید در طراحی سایت رعایت شود تا یک سایت استاندارد تولید شود . طراحی یک سایت استاندارد در بازار یابی و فروش هم تاثیر دارد .

یک ویژگی دیگر در باید ها و نباید های طراحی سایت این است که شما هدف کسب و کار خود را مشخص کرده سپس تمام ویژگی هایی که در بالا ذکر شد را بر آن اساس انجام دهید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.