پشتیبانی فنی سایت

هر کدام از وب سایت های اینترتی برای اجرای صحیح و ارائه خدمات مطلوب نیازمند پشتیبانی فنی سایت و نگهداری 24 ساعت می باشند.

تیم سئو وب با اتکا به تجربه چندین ساله خود در ارائه خدمات اینترنتی و همچنین طراحی سایت و بهینه سازی سایت، با دادن خدمات پشتیبانی به صورت 24 ساعت در هفت روز هفته و کل ایام سال
پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد و در سریع ترین زمان ممکن کارشناسان پشتیبانی اقدام به رفع مشکل می نمایند.

هزینه افزودن ویژگی ها و امکانات جدید، گسترش سیستم، فرستادن کارشناس به محل مربوطه، نصب و راه اندازی سیستم و آموزش، مشاوره و یا سایر درخواست هایی که شامل پشتیبانی سایت نمی باشد به صورت توافقی با مشتری صورت می پزیرد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های 88558199 و 09199100282 تماس حاصل نمائید.

پشتیبانی امنیت وب سایت

یکی از موارد اصلی و مهم در پشتیبانی فنی سایت، بحث امنیت وب سایت است که اگر در آن کوچکترین سهل انگاری شود منجر به هک سایت و سرقت اطلاعات و از بین رفتن داده ها وفایل ها می شود.

تیم سئو وب با ارائه پشتیبانی امنیت وب سایت ها و سیستم مدیریت ورد پرس بستر امنی برای رشد و پیشرفت سایت شما فراهم میکند، تیم سئو وب با فراهم آوردن نرم افزار و سخت افزار های مورد نیاز و افراد مجرب و کارکشته می تواند به خوبی امنیت سایت شما را فراهم کند.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های 88558199 و 09199100282 تماس حاصل نمائید.

پشتیبانی تغییرات در وب سایت

طراحی سایت در مدت زمان مشخصی صورت می پذیرد و پایان می باید، اما نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که بعد از طراحی سایت کار اصلی ما شروع می شود.

طراحی سایت نیز مانند سایر کارها، برای این که بتواند به درستی در طول زمان کارکند نیازمند پشتیبان می باشد.

تیم سئو وب با توجه به تجربه چندین سال خود در طراحی و بهینه سازی سایت، آمادگی لازم برای پشتیبانی تغییرات سایت شما را دارد، که میتوان به عنوان مثال به بروز نگه داشتن سایت و
پلاگین های مورد استفاده، رفع عیوب طراحی و همچنین ایجاد تغییرات دلخواه که خارج از پشتیبانی می باشد اشاره نمود.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های 88558199 و 09199100282 تماس حاصل نمائید.

پشتیبانی هاست و سرور

 

یکی از مواردی که همواره ذهن مشتریان را درگیر میکند، وضعیت هاست و سرور و امنیت آن می باشد.، مخصوصا در زمینه بهینه سازی سایت که اگر سرور داخل ایران باشد ممکن است رقیب با پیشنهاد پول به صاحب سرور اقدام به ایجاد مشکل در هاست شما کند.

تیم سئو وب با تهیه انواع سرویس ها از داخل و خارج ایران به طور کامل امنیت سایت شما را تامین میکند و با ارائه تعهد اجازه هر گونه سو استفاده از هاست شما رو نمی دهد.

شما می توانید با تهیه ی هاست خود از سئو وب خیال خود را از بابت مزاحمت های داخلی راحت نمائید و همچنین از مزایای سرورهای خارج از ایران که هم دارای سرعت بیشتر و هم امنیت بیشتر می باشند بهره مند شوید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های 88558199 و 09199100282 تماس حاصل نمائید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.