طراحی وب سایت آموزشگاه

چرا و چگونگی  طراحی وب سایت آموزشگاه؟

زمانی که از طراحی وب سایت آموزشگاه صحبت  می کنیم  خیلی  از سوالات در  ذهنمان پیش می آید که چرا  انسانها به این جایگاه رسیده اند که دنبال طراحی سایت هستند و اصلا سایت!!! چیست به چه دردی می خورد. اما نکته همین است که تمامی عواملی که انسان را به سوی اینترنت ، طراحی سایت و دانش امروزی رسانده همین آموزشگاه است .  پس چرا  آموزشگاههای ما سفارش طراحی سایت نمی کنند؟ که کار علمی خود را تسریع نمایند و در کمترین زمان ممکن بیشترین بهره دانشی و علمی را کسب نمایند.  البته مدارس و آموزشگاههایی داریم که سایت هم دارند و نتیجه فعالیت علمی خود را دو چندان کرده اند بنابراین  دلایل کافی و علمی برای طراحی سایت را به شرح زیر برای شما خوانندگان محترم باز گو می کنیم خصوصا مدیریت آموزشگاهها تا بدانید که طراحی وب سایت آموزشگاه چه کمکی برای بهبود و رشد و توسعه علمی آموزشگاهها دارد.

۱-یک  وب سایت  برای آموزشگاهها مانند یک کتاب علمی همیشه باز که دسترسی همگان را در ۲۴ ساعت  به مطالب علمی ، اموزشی و درسی فراهم می سازد. پس یک سایت آموزشگاه یک کتاب مرجع می تواند برای تمامی دانش آموزان و دانش آموختگان باشد.

۲-دانش بارگیری شده در  سایت آموزشگاه  می تواند در هر سایت از  روز و شب مورد بررسی و تحلیل و بحث قرار گیرد تا بار علمی هر دانش آموخته ای بهتر و به روز تر گردد. پس جای نظر دهی و پاسخ توسط خود معلم در هر زمان و شرایط کاری و زندگی فراهم خواهد بود.

۳- اگر به هر دلیلی اموزش یار و معلمی در کلاس نتواند  حضور یابد می تواند درس هر روز را بصورت فیلم در سایت قرار دهد تا دانش آموز و  دانش آموخته بتواند بدون معلم هم به  یادگیری  ادامه دهد.

۴- سوال و پاسخ سوالات در سایت  آموزشگاه به عنوان یک مرجع و منبع در هر ساعت  از روز در اختیار می توان قرار گیرد.

۵- بازدید و باز خوان ی مطلب هر سایتی توسط دانش آموز کلاس می تواند تحت کنترل در آید و میزان بازدهی را بالا ببرد.

۶- رقبت دانش آموز برای  بازخوانی  اطلاعات و مطالب  درسی حتی دانش آموزان بیمار و کسانی که مشکلی برای مراجعه به کلاس دارند  با یک سایت آموزشگاه قابل حل ، پیگیری و قابل کنترل خواهد بود.

ما می توانیم شاخص ها ، سوالات، و اهداف مدرسه را با  مشاوره شما و هزاران شخصی سازی دیگر در سایت قرار دهیم پس هر آموزشگاهی به سایت معتبر و مبلغ و در دسترس نیاز دارد تا اعتبار کلاس و  آموزش دهنده اش دو چندان گردد. تبادل اطلاعات بین مدارس از  طریق سایت ها و دانش آموزان   سراسر کشور  فقط از طریق سایت آموزشگاه  امکان پذیر است. و ۱۰ ها امکانات دیگر  که می توان همه را در  یک سایت طراحی شده آموزشگاه جاداد. مشاوره  در مورد توسعه آموزشگاه و نحوه سرویس دهی را با ما بصورت رایگان مشاوره کنید تیم سئو وب  صمیمانه در  بهینه سازی و طراحی سایت مختلف در خدمت آموزش همگانی  کشور عزیزمان خواهد بود .

پیش بینی امکانات یک طراحی وب سایت آموزشگاه:

۱-طراحی  صفحه اصلی  تاثیر گذار همراه با  شخصی سازی  سایت شما.

۲-  طراحی  صفحه تماس با مدیر و پشتیبانی سایت

۳- طراحی  صفحه مربوط به لیست آموزش یاران  یا معلمان و صفحه اختصاصی متعلق به آنها .

۴- صفحه امکانات آموزشی  آموزشگاه و یا موسسه.

۵- برنامه درسی و آموزشی مدارس و یا آموزشگاه به ترتیب ساعت ، کلاس و  روز.

۶-صفحه تکالیف برای  والدین  تا از جریان  آموزشی آموزشگاه با خبر باشند .

۷- سوالات  امتحانی  و درسی برای تمرین دانش آموز بصورت فیلم ، پی دی اف یا ورد و تکست.

۸- صفحات دانلود متعدد برای  فرم های اختصاصی متعدد.

۹- قابلیت های دریافت اطلاعات بصورت فرم از دانش آموز  و  یا فرم هزینه ثبت نام  یا کمک به مدرسه .

۱۰ – اتصال درگاه بانکی مدرسه به سایت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.