طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل

 

طراحی سایت هتل یکی از مهم ترین کارهایی است که یک هتل دار برای هتل خود باید مد نظر قرار دهد.

در گذشته، هنگام رزرو مکانی برای اقامت کردن، اولین تصور مهمان از هتل ساخته نشده بود تا اینکه وارد هتل می شدند و در لابی راه می رفتند. البته این در روزهای اولیه آمدن اینترنت dial-up بود و حضور آنلاین آنچنان که امروزه فراگیر است ، نبود. امروزه برداشت اول از دوم شروع می شود که آن هم رزرو کردن هتل از طریق سایت است که نیازمند طراحی سایت است.

طراحی سایت هتل دارای مراحل و شاخصه های زیادی است که به چند مورد آن اشاره می کنیم:

یک الگو انتخاب کنید

به عنوان یک صاحب هتل پر مشغله ، شما باید به مسائل دیگری از کارهای خود رسیدگی کنید ، از مخارج هتل تا حقوق کارمندان خود. با این حال ، طراحی سایت هتل نباید یکی از این کارها باشد. اکنون می توانید سایتی را که شما و میهمانانتان را به هم وصل می کند ، داشته باشید. تنها کاری که برای شما باقی مانده است این است که الگوهای انتخابی شما با اطلاعات ، تصاویر و مارک هتل شما پر شود.

البته برخی از افراد نمی خواهند خیلی وقت خود را صرف ایجاد طراحی سایت هتل خود کنند و این هیچ اشکالی ندارد.

نحوه ی درج پرداخت و رزرو کردن

در طراحی سایت ما اصطلاحی داریم بنام UI/UX که به معنی تجربه ی کاربری و رابط کاربری است که به طور خلاصه مفهومش آن است که کاربر مسیر ساده تر و شکیل تر را بیشتر می پسندد که این باعث بالا رفتن کاربران سایت می شود و شانس رزرو و پرداخت را افزایش می دهد که آن هم قوانین خاص خودش را دارد که در اینجا ما به چند مورد از اموراتی که صاحب سایت یک هتل باید رسیدگی کند و در نظر بگیرد را ذکر می کنیم:

  • رزرواسیون خود را مدیریت کنید: به راحتی رزرو آنلاین خود را پیگیری کنید.
  • پرداختی های در راه طراحی سایت هتل را بپذیرید: گاهی در مسیر طراحی سایت و سئو کردن سایت بر اساس انتظارات کارفرما نیاز به پرداختی دارد که باید حتما مد نظر قرار گرفته شود.
  • گزینه های قیمت گذاری انعطاف پذیر ایجاد کنید: نرخ های مختلف را مطابق با فصل تنظیم کنید تا قیمت های شما با تقاضاها مطابقت داشته باشد.
  • گرفتن رزرو از هر دستگاهی: یک تجربه رزرو یکپارچه را به طور مستقیم در وب سایت خود داشته باشید که از طریق دسک تاپ و موبایل و تبلت قابل دسترسی باشد که جلو تر در مورد آن بیشتر توضیح می دهیم.
  • بگذارید میهمانان به زبان خود رزرو کنند: گزینه های چند زبانه برای رزرو را ارائه دهید تا هر مهمان بتواند به راحتی رزرو کند.
  • ارسال نامه های تأیید فوری: میهمانان به محض رزرو یک اتاق ، به طور خودکار ایمیل دوستانه تایید رزروشان را دریافت کنند.

به افزایش و سئو کردن سایت توجه کنید

به عبارت ساده تر ، سئو بهینه سازی سایت شماست تا صفحات شما در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند. چند روش برای تقویت تلاش های شما وجود دارد از جمله: انتخاب نام دامنه مناسب ، اضافه کردن متن آلت به تصاویر و استفاده از کلمات کلیدی مناسب در سراسر سایت. یک راه حل مناسب سئو بیشتر از انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای ورود به Google است. این روشی است که به مشتریان شما کمک می کند تا شما را راحت تر پیدا کنند و به نوبه خود کسب و کار بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورند ، بنابراین این یک برد برد است.

همچنین برای قرار دادن خود در نقشه ، هتل خود را باید در Google My Business ثبت کنید.

آماده تلفن همراه باشید

با مراجعه به اینترنت و افزایش استفاده کنندگان از تلفن های همراه بیشتر در شبکه های مجازی و سایت ها، ضروری است که کل وب سایت شما قابلیت نمایش یکپارچه و ریسپانسیو در تلفن همراه و تبلت را نیز ارائه دهد.بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید که به دلخواه شما طراحی شده است. این امر نه تنها تضمین می کند که شما مجهز به دریافت ترافیک روی سایت خودتان از هر منبع دیگری هستید ، بلکه می تواند به طور مثبتی بر رتبه سئوی طراحی سایت هتل شما نیز تأثیر بگذارد.

پس می توانید با طراحی سایت هتل برای هتل خود جذب مشتری کنید و رونق در کسب و کار خود ایجاد کنید که می توانید برای طراحی و سئو سایت خودتان به تیم حرفه ای ما یعنی سئو وب اعتماد کنید که شما را در این مسیر یاری کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.