چرا طراحی سایت رستوران یا طراحی سایت فست فود ؟

۱- مردم دیگر  با تبلیغات دهن به دهن  دور  یک رستوران قدیمی نمی روند. تبلیغات زمان قدیم به سر آمده است. و افراد بیشتر دنبال دور همی هستند تا بتوانند ساعاتی خوش و بون دغدغه در کنار یکدیگر داشته باشند و حتی قرار های  امروزی ها با تلگرام و از طریق اینترنت ثبت و اطلاع داده می شود. مثال : برای  ادس دادن هم از طریق نرم افزار های موبایلی و یا آدرس مکان رستوران هم با لینک به یکدیگر  مخابره می گردد و یا اشتراک گذاشته م شود.

۲- بیشتر از ۸۰ درصد مردم ایران در شهرها و حتی  روستاها ساعت های زیادی را در اینترنت مشغول هستند حتی برای تفریح.و یا مسافرت در جایی از کشور همیشه دنبال یک رستوران و یا اغذیه فروشی و دنبال اطلاعات مهم از یک شهر  را از طریق جستجو و سایت ها دنبال می کنند. در چنین شرایطی داشتن یک سایت رسا و کاربر پسند بهترین استراتژی ممکن برای رهایی از کسادی بازار و پیشرفت ارتقای شغلی است.

۳- شرایط زندگی امروزی برای توسعه  کسب و کار ایجاب می نماید ما حداقل برای معرفی کالا ، خدمات،و یا هر کار و شغل دیگری  در اسرع وقت یک سایت داشته باشیم. بیشتر رستوران ها هزینه های گزافی را برای گرفتن موقعیت مناسب مغازه در نبش چهارراه ها و مناطق پر رفت و آمد پرداخت می نمایند غافل از اینکه با پرداخت هزینه ای معادل حداکثر یک بیستم  ان میتوانند در آمدی معادل ۲۰ برابر کسب نمایند.

۴- آیا شما نمی خواهید رستوران نبش و بکر ایران باشید مسلما می خواهید . پس  طراحی سایت خودتان را همین امروز با ما مشاوره نمایید. تا در رقابت با دیگر رستورانها و اغذیه فروش ها عقب نمانید.آدرس سایت خود  را در گوگل ثبت نمایید و اعتبار بیزنس خود را چندین برابر نمایید.

۵- شما می توانید برند خود را با شعبات مختلف  همراه با آدرس محل و شعبات رستورانتان در  سایت قرار دهید. با موبایل تلفن، تلگرام و هر اطلاعاتی که بخواهید میتوانید بهترین و نزدیکترین شعبه خود را به افراد معرفی نمایید. تا مشتریهاتون از طریق موبایل خدشان بتوانند سریع موقعیت یابی کرده و یا تماس بگیرند.

۶- هزاران امکانات در سایت می توان قرار داد مثل نظر سنجی ، قرعه کشی، پیشنهادات  در اعلام منو غذا، لحظه سرو و یا پیشنهادات مختلف و همچنین ایده های فکر ی را از زبان مشتریانتان در سایت بگیرید تا بتوانید خدمات بهتری ارائه بدید و به نظر مشتریانتان اهمیت بدید و ارتباط موثر وقوی  با مشتریانتان پیدا کنید.

۷- برای رزرو انلاین می توان از  طراحی سایت رستوران نهایت استفاده را برد  زیرا  با یک موبایل و اینترنت معمولی می توان هم رزرو کرد و هم پول رزرو را خریداری نمود.  ساعت رزرو. شماره میز، و هر نوع اطلاعاتی را میتوان در سایت قرار داد تا افراد بتوانند خدمات با کیفیت تر و سریع تری دریافت نمایند. هیچ کس از خدمات با کیفیت ضرر نمی کند.طراحی سایت اغذیه فروش و یا رستوران بیشتر از فروشگاههای اینترنتی اهمیت  دارند.

اینها تنها بخش کوچکی از دلایلی است که میتوانید برای رستوران خود سایت طراحی نمایید. و ایده های خود را در طراحی سایت فست فود با ما در میان بگذارید تا کیفیت خدمات و سرویس دهی مناسبی اشته باشید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.