طراحی سایت دندان پزشکی

طراحی سایت دندان پزشکی چه مزایایی دارد؟

طراحی سایت دندان پزشکی و سئوی آن با توجه به گسترش استفاده عموم مردم از اینترنت یک ضرورت محسوب می شود. در حال حاضر استفاده از گوشی های هوشمند و اینترنت تاثیر فراوانی بر تمام کسب و کار ها گذاشته است. یکی از مفاهیم جدیدی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است تجارت الکترونیک است.

شما می توانید هر کسب و کار و حرفه ای که دارید در بستر اینترنت به بازدید کنندگان خود معرفی نمایید. با این کار شما از پتانسیل موجود در اینترنت به نفع خود استفاده کرده و درآمد خود را تا ده ها برابر افزایش می دهید.

طراحی سایت دندان پزشکی یکی از آن دسته کارهایی است که مشتریان زیادی را به سمت مطب یا کلینیک شما هدایت می کند. در صورتی که این طراحی به صورت اصولی و  درست انجام شود.

طراحی سایت دندان پزشکی چه مزایایی دارد؟

چگونه طراحی سایت دندان پزشکی را به خوبی انجام دهیم ؟

برای طراحی یک سایت دندان پزشکی عالی باید به اصول طراحی سایت اشراف کامل داشت. تجربه طراحی سایت های مختلف به تعداد زیاد و با کیفیت و دقت عالی همواره برای طراحی سایت جدید بسیار کمک کننده است.

هر سایتی که می خواهیم طراحی کنیم بهتر است ابتدا موارد مشابه و برجسته موجود را بررسی کنیم و از موارد مفید آن ها در کار خود استفاده کنیم. استفاده از چاشنی خلاقیت آن چیزی است که ما را از سایرین جدا می کند.

موارد موثر در طراحی سایت دندان پزشکی به صورت موردی :

  • از مهم ترین نقاط در طراحی سایت دندان پزشکی ، طراحی صفحه اصلی می باشد. این صفحه باید در عین زیبایی و خوانایی ،کاربرد نیز داشته باشد. تمام مواردی که برایمان مهم است و مخاطب باید ببیند باید از صفحه اصلی به آن وارد شد. تصاویر این صفحه ، منو ها ، بخش بالایی و آرم سایت و فوتر همگی در موفقیت سایت تعیین کننده هستند.
  • یکی از موارد بسیار مهم در طراحی سایت تعیین دسته بندی های درست و اصولی است. با دسته بندی درست شما به بهترین شکل ممکن مشتری را به سمت هدفش هدایت می کنید.
  • داشتن یک صفحه که مشخصات کامل دندان پزشک را به مراجعه کننده بدهد. ارائه دقیق رزومه کاری دندان پزشک در جذب بیمار یا مراجعه کننده بسیار مهم است. صفحه ای با نام درباره ما یا یک نام مشابه
  • هنگامی شخصی در حوزه دندان پزشکی جستجو می کند قطعا به دنبال خدمت خاصی می باشد. خدماتی که توسط دندان پزشک ارائه می شود باید تک به تک با دسته بندی مناسب و دسترسی آسان و سریع در اختیار بازدید کنندگان قرار بگیرد. درج خدمات در منوی سایت پیشنهاد می شود.
  • پس از این که مشتری از خدمات و سابقه پزشک مطلع شد اطلاع رسانی از موقعیت مکانی دندان پزشکی در طراحی سایت دندان پزشکی بسیار مهم است. شما می توانید صفحه ای با عنوان تماس با ما یا هر نامی طراحی کنید و اطلاعات تماس مثل شماره تلفن ، ایمیل و آدرس خود را در آن بگذارید. این صفحه نیز باید در منوی صفحه اصلی باشد و برلای دسرسی به آن بازدید کننده از سایت سردرگم نشود. یکی از اصول مهم طراحی سایت دندان پزشکی همین نکات می باشد.
  • ارائه اطلاعات مفید و کاربردی به مخاطبان در بهبود موقعیت سایتتان در گوگل بسیار تاثیر گذار است و به جلب نظر مخاطب کمک می کند. مخاطب می خواهد علاوه بر اینکه از خدمات شمت مطلع شود در مورد خدمت مورد نظر خود نیز اطلاعاتی کسب کند. به همین منظور باید مقالاتی به روز و به شیوه ای موثر و قابل درک برای مراجعه کنندگان آماده شود. این مقالات باید حاوی اطلاعات کاربردی از هر حوزه باشد. دسته این مقالات را می توان در صفحه اصلی قرار داد.
  • یکی از مواردی که به ویژه در طراحی سایت دندان پزشکی استفاده می شود ، امکان نوبت دهی و  رزرو وقت است. می توانید این امکان را نیز در سایت خود قرار دهید.

تیم سئوبرتر با تجربه ی طراحی بیش از 500 سایت با قالب های گوناگون این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که درکمترین زمان و با تعرفه های بسیار مناسب این امکان را به شما می دهد تا با طراحی سایت دندان پزشکی به وسیله متخصصین این تیم درآمد خود را ده ها برابر افزایش دهید.

یکی از سایت های انجام شده سایت دکتر آقاجری می باشد. این سایت علاوه بر طراحی اصولی و زیبایی که دارد بهینه بوده و از سئوی مناسبی برخور دار است.

www.draghajeri.com

استفاده از کلمات کلیدی

هر چقدر سایت شما زیبا طراحی شده باشد ، اگر در نتایج گوگل رتبه عالی نداشته باشد کسب و کار و حرفه شما دید نمی شود. یکی از موازد بسیار مهم انتخاب کلمه کلیدی مناسب است. برای نوشتن محتوا عجله نکنید ابتدا کلمه کلیدی مناسب را بیابید سپس شروع به نوشتن کنید.

از روش زیر می توانید برای این کار استفاده کنید:

  1. ابتدا به سایت Site Explorer وارد شوید.
  2. آدرس سایت رقیبتان را وارد کنید و روی Explore کلیک کنید.
  3. از ستونی که در سمت چپ قرار دارد به بخش Organic search برید.
  4. سپس گزینه Organic keywords را انتخاب کنید.

 

امروز چه خبر؟

سایت معتبر فیکس تراولز  سایت فیکس تراولز  یکی از  سایت های معتبر در  زمینه گردشگری و راهنمای گردشگری برای  تمامی مقاصد گردشگرد است. که آژانس

مطالب بیشتر »
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.