طراحی سایت آکواریوم

 طراحی سایت آکواریوم  مگه داریم؟

همیشه نمی توان در مورد موضوعی مطلب نوشت که یکنواخت و یکسان باشد و مشتری و یا خواننده از خوانندن مطالب ما خوابش بگیرد. همانطوری که نوشتن مطلب برای طراحی سایتهای مختلف نمی تواند یکسان نوشته شود. و باید مختص از مطالب دیگران باشد . در فروش  آکواریوم و یا ماهی و یا غذای  ماهی آکواریوم هم باید کسی خاص باشد. خاص از نظر داشتن سایت و یا نداشتن سایت. بله طراحی سایت آکواریوم می تواند کسب و کار شما را سکه نماید. ومعروفتر و مشهور تر از همه در سطح کشور سازد .باید بلند پرواز بود و یا علاقه به کار آکواریوم داشت تا بتوان  طراحی سایت آکواریوم را عملی کرد و بازارهای بزرگ و فروشنده ایرانی را به طرف مغازه و یا محل آکواریوم فروش جذب کرد. بله طراحی سایت آکواریوم موقعیت  مکانی شما را در وسط بازار و یا خیابان اصلی شهرتان تثبیت نمی کند بلکه شما را در خیابان اصلی کل کشور قرار می دهد ان هم با موقعیت دید همگان  و وسط میدان بازار اصلی.

خوب اگر  شما با جستجوی ساده آکواریوم و آکواریوم فروشی در صفحه اصلی و صفحه اول گوگل قرار بگیرید چه اتفاقی می افتد؟. فکرش هم برای شما هیجان  آور است شما با همه خریداران میتوانید ارتباط برقرار کنید. هزار و یک دلیل برای پیشرفت در کار آکواریوم وجود  دارد و آن دلایل ارتباط موثر با مشتریان می خواهد و تنها راه آسان وسریع ارتباطی با همگان بصورت یکجا و همزمان تنها طراحی سایت آکواریوم است. حالا تصمیم با شماست دوست دارید از قافله  بازار و رقبا عقب بمانید. سنتی معامله کنید و مغازه خودتان را داشته باشید. اما به فکر تحرک بیشتر و گستره بازارتان به تمام نقاط ایران و حتی خارج از کشور و یا ایرانیهای سراسر دنیا هستید.

   همین حالا شروع به طراحی سایت کنید.

آیا امکان گذاشتن فیلم آکواریوم ها در سایت طراحی شده وجود دارد؟

قطعا هر نوع سئوالی که در اول برای مشاغل مختلف در طراحی سایت ها بوجود می آید . این است که می توان بصورت ویدئو و عکس و یا کاتالوگ محصولات خود را در اختیار کاربران و مخاطبانم قرار دهم .   تا محصولات و خدمات مرا بصورت واقعی ببینند.

جواب: بله امکان گذاشتن هر نوع فایل ، ویدئو. و عکس، قیمت، توضیحات و کاتالوگ به هر صورت  برای سایت شما امکان دارد و ایجاد هر امکان دلخواه شما در کمترین زمان صرف شده با پشتیبانی فنی تیم سئو وب می تواند منجر به نتیجه گرفتن و طراحی کارشناسی و حتی بازار یابی آنلاین کارشناسی شده گردد.

آیا  بعد از طراحی سایت می توانیم تغییرات را خودمان در سایت اعمال کنیم؟

جواب: قطعا  طراحی سایت تحویل داده شده یکسال پشتیبانی رایگان دارد و یک شخص مبتدی می تواند تغییرات را در آن اعمال کند.و آموزش  هم جزو  وظایف مشتری مداری  مجموعه ماست.

آیا امکان تبدیل سایت به سایت فروشگاهی و امکان خرید و فروش آنلاین وجود دارد.؟

قطعا خرید و فروش آنلای می تواند در سایت های فروشگاهی مورد استفاده قرار گیرد و شما می توانید از پایه سایت فروشگاهی داشته باشید. سایت فروشگاهی آکواریوم با قرار دادن  آکواریوم  ویا انواع ماهی های آکواریوم با قیمت و مشخصات و حتی قابلیت مقایسه در سایت به فروش برسد .

 امکانات لازم پیش فرض  طراحی سایت آکواریوم

۱- صفحه اختصاصی همراه با معرفی مغازه و آکواریوم فروشی( صفحه اصلی)

۲- طراحی صفحه انواع ماهی  آکواریوم همراه با مشخصات آن ها و دریا و اقیانوس محل زندگی.

۳- طراحی صفحه در باره ما.

۴- طراحی صفحه تماس با ما. همراه با فرم های تماس با ما و فرم های درخواست خریدو یا سئوال.

۵-طراحی صفحه محصولات آکواریوم.

۶-طراحی صفحه فیلم ماهی ها

۷- طراحی صفحه شرایط و قوانین.

۸- طراحی صفحه غذای ماهی  آکواریوم.

۹- طراحی صفحه انواع  ملزومات آکواریوم

۱۰- طراحی صفحه موتور آب و یا موتور اکسیژن آکواریوم.

۱۱- طراحی صفحه در خواست پشتیبانی از سوالات مشتزیان

 بهینه سازی سایت آکواریوم را با توجه به نمونه زیر  در ایندکس و صفحه اول گوگل همین صفحه با ما  تجربه کنید تا بازتار هدف خود را هرچه سریعتر پیدا کنید. سایت سئو وب را در عکس زیر مشاهده نمایید که در ۳ دقیقه به صفحه اول گوگل  امده. است این یعنی مشتری.

 این عکس  را در ۱۱ دقیقه بعد از گوگل گرفتم که ۲ لینک رشد کرده در گوگل.

عکس فردا را هم خواهم گذاشت تاببینید سئو  و کسب و کار اینترنتی  نیاز به تخصص دارد. با ما همراه باشید در  رشد و پیشرفت کار و شغل اتان.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.