طراحی سایت آهن الات

مشکلات رایج پروژه های طراحی  سایت آهن الات  (و چگونگی رفع آنها)

طراحی سایت آهن الات :این مقاله نقاط ضعف رایج پروژه های طراحی سایت آهن الات را براساس بازخورد مشتریان، رهبران پروژه و صاحبان آژانس نشان می دهد. هدف این مقاله، تشریح مسائل رایج است که در طول یک پروژه وب سایت بوجود می آیند که قابل پیشگیری هستند.

1) تصمیم گیران زیاد در  طراحی  سایت آهن آلات. “آشپز بسيار زياد در آشپزخانه”

یک عبارت مشهور در جامعه طراحی وجود دارد که شما نمیتوانید “طراحی خوبی توسط کمیته” ایجاد کنید و این عقیده بسیار با ارزش است.در مورد طراحی سایت آهن الات نیز همین است. بیش از حد بسیاری از تصمیم گیرندگان می توانند یک پروژه وب را خراب کنند. طراحی توسط کمیته تولید دوره طراحی نامناسب، غیر قابل علاج، نابالغ، و غیر تاثیر گذار است. بیش از حد بسیاری از تصمیم گیرندگان به طور طبیعی باعث اختلاف نظر، تقسیم طعم، مصالحه “ملاقات در وسط” و کاهش استانداردهای طراحی می شود. هنگامی که بسیاری از تصمیم گیرندگان نقش مهمی را ایفا می کنند، کمیته پروژه از تخصص متخصصان نادیده گرفته می شود و مدیریت فرایند طراحی بیش از فرآیند طراحی به روش غالب تبدیل می شود. این به کاهش کیفیت نتیجه طراحی سایت آهن الات منجر می شود. راه حل طراحی سایت آهن الات: یک تیم پروژه ای با تجربه ای که با پروژه های طراحی دیجیتالی تجربه می کند را تعیین کنید.اطمینان حاصل کنید که تیم تصمیم گیری اعتماد مشاوره و توصیه هایی که از متخصصین راه حل از جمله طراحان، محققان UX، بازاریابان و متخصصان برند را داراست تصمیم گیران زیاد در طراحی سایت آهن آلات. “آشپز بسيار زياد در آشپزخانه”

2) ذینفعان اصلی دیررس هستند. AKA: “رانندگی با بازخورد”

هنگامی که سهامداران کلیدی خیلی زود به ارمغان می آورند، آنها در تصمیم گیری های پیشین باقی نمی گذارند. این باعث مشکلات می شود. هنگامی که سهامداران کلیدی (که دارای اختیار جهت هدایت پروژه در جهت های جدید هستند) خیلی دیر شده اند، ممکن است طرح ها را نقض کنند، مسائل را مطرح کنند یا کار اشتباهی را درک کنند.اغلب این لحظه کلاسیک یک پروژه طراحی وب سایت است که از کنترل خارج می شود. تیم های پروژه ممکن است لحظه ای از برنامه ریزی خود احساس کنند و ممکن است شروع به تولید کار با کیفیت پایین کنند تا سرعت پردازش را بالا ببرند و تصمیم گیرنده خارج از تماس بگیرند. راه حل: به ذینفعان توضیح دهید که پروژه بهتر خواهد بود اگر تصمیم گیرندگان در طول فرایند پروژه دخیل باشند. اگر یک صاحبخانه نتواند متعهد شود، آیا می تواند یک تیم فرماندهی یا دیگر تصمیم گیرندگان را برای مدت زمان پروژه معرفی کند. ذینفعان اصلی دیررس هستند تصمیم گیران زیاد در طراحی سایت آهن آلات. “آشپز بسيار زياد در آشپزخانه”1

3) “من آن را می دانم زمانی که من آن را می بینم” -> ناموفق و نامشخص استبداد ورودی.

برخی از ذینفعان یک تصویر ذهنی مبهم از طراحی دارند که آنها در تلاش برای دستیابی به یک پروژه وب هستند. این ذینفعان تیم را طراحی می کنند تا این تصویر ذهنی را تکثیر کنند و به امکانات دیگر باز نگردند. یک چالش اساسی در این وضعیت وجود دارد. سهامدارانی که بصیرت به این تصویر ذهنی دارند، اعتماد به تجربه حرفه ای تیم طراحی و تیم را برای حل یک مشکل اصلی و تمرکز بر آن ندارند. من آن را می دانم زمانی که من آن را می بینم   تیم های طراحی وب برای حل مشکلات با استفاده از طراحی به عنوان وسیله نقلیه خود آموزش دیده اند، و متاسفانه اکثر طراحان آموزش دیده در ذهن خواندن نیستند. رویکرد “تصمیم من این است که وقتی می بینم” رویکرد تصمیم گیری می تواند پیشرفت در هر پروژه طراحی را از بین ببرد، زیرا می تواند مانند تلاش برای گرفتن پروانه ها در طوفان باشد. این نوع راهنمایی، روحیه یک تیم پروژه را کاهش می دهد، باعث می شود که اعضای تیم انتقاد را بطور غیرمستقیم متوقف کنند و بدون نیاز به نوآوری در یک پروژه را متوقف کنند. راه حل طراحی سایت آهن الات : گفتگو آزاد و آزاد در مورد پروسه تصمیم گیری طراحی با ذینفعان. بحث در مورد چگونگی پیش بینی روند تصمیم گیری. از سهامداران بخواهید که به ایده های جدید باز شوند. با استفاده از مدل های خلق و خوی، نمونه های مقایسه و مشارکت ذینفعان را در پیشبرد اولین ارائه طراحی قرار دهید.

4) انتظارات ناسازگار و دامنه خزش.

خزش مقعد وقتی رخ می دهد که یک تیم پروژه وب بتواند ورودی ها و درخواست هایی را که قبلا درک نشده بود، رخ دهد. گاهی اوقات این درخواست “خارج از حوزه” بعدا در پروژه معرفی می شود و تیم پروژه مکانی برای تنظیم اولویت بندی یا فیلتر کردن چنین درخواستی ندارد. این انتظارات ناسازگارانه می تواند پروژه ها را بیش از حد بودجه ای بفروشد، یا دیر یا یا نه. برای تیم های وب که با افزایش کار مواجه می شوند، کیفیت کار یا آزمایش کار ممکن است نتیجه های پروژه را آسیب برساند. راه حل طراحی سایت آهن الات : بهتر است که یک مکالمه باز و صادقانه در مورد نحوه رسیدگی به درخواست ها، ایده ها و انتظارات ناسازگار را در اولین فرصت در فرآیند داشته باشد. علاوه بر این، تیم پروژه باید اهداف یک وب سایت را تعیین کند و محدوده اولیه یک سایت را بر اساس آن اهداف تعیین کند. علاوه بر این، از لیست دلخواه برای تسخیر و اولویت بندی ایده ها پس از راه اندازی وب سایت استفاده کنید تا کیفیت پروژه بالا باشد. انتظارات ناسازگار و دامنه خزش

5.) افت عملکرد پس از راه اندازی سایت. سایت زیبا به نظر می رسد. پس چرا ما دیگر رهبری نمی کنیم؟

بسیاری از پروژه های وب سایت با تمرکز بر روی نگاه و احساس بدون تمرکز واقعی بر آنچه که بیشتر اهمیت دارد، تمرکز می کنند: رانندگی نتایج و ایجاد یک موتور رشد قدرتمند برای کسب و کار.وب سایت ها باید کاری انجام دهند و مهم است که اهداف، معیارها و نتایجی که اهداف اولویتی یک وب سایت هستند، برجسته شود. در Ironpaper، ما تمرکز خود را بر نسل سربسته واجد شرایط و بازاریابی فروش می گذاریم که معیارهای بسیار واضح و قابل اندازه گیری دارند. اهداف مبتنی بر ماتریس برای ساخت و راه اندازی وب سایت ها و کسب و کارهای موفق ضروری است. این معیارها باید از ابتدا در فرایند پروژه طراحی وب و در استراتژی، برنامه ریزی، طراحی، UX، توسعه و بازاریابی نسبت به وب استفاده شود. راه حل طراحی سایت آهن الات : تعیین اهداف و اندازه گیری زود هنگام. از اهداف قابل اندازه گیری در اوایل مکالمه پروژه استفاده کنید.   افت عملکرد پس از راه اندازی سایت. سایت زیبا به نظر می رسد. پس چرا ما دیگر رهبری نمی کنیم؟

6) ساخت آن “کامل” -> کامل دشمن نتایج است.

برای ذینفعانی که در تلاش برای «کمال» هستند، شکست ممکن است سرنوشت آنها باشد. وب همه چیز درباره تغییر، تکامل، سازگاری، یادگیری و رشد است، که با مفهوم کمال مخالف هستند. مرورگرها تغییر می کنند، تکنولوژی جدید ظاهر می شود و صفحاتی که تفسیر مارک های تعاملی ما را به طور مداوم تکامل می دهند. بنابراین وب سایت ها باید داشته باشند. مفهوم “کمال” می تواند پروژه های طراحی وب سایت را از تصمیم گیری ذهنی و وسواس بر روی جزئیات غلط رنج ببرد. همانند نظرات بالا، ساختن چیزی “کامل” می تواند برای کارآفرینان چالش برانگیز باشد، به علاوه فرآیند تصمیم گیری اغلب باعث تخریب و متمرکز شدن بیشتر بر طعم لحظه ای فرد می شود به جای اینکه موفقیت برای یک کسب و کار، پایگاه کاربری، روند فروش و سفر خریدار. راه حل طراحی سایت آهن الات : به جای توجه به مفاهیم ذهنی کامل، سعی کنید تیم پروژه و ذینفعان را به نتایج قابل اندازه گیری و حل نیازهای کاربر در سراسر سفر خریدار متمرکز کنید.   ساخت آن “کامل” -> کامل دشمن نتایج است

7.) قبل از راه اندازی، ما باید “تمام کارها را انجام دهیم”.

بسیاری از شرکت ها بعد از شروع پروژه دامنه پروژه وب سایت خود را افزایش می دهند. دلایل این دامنه افزایش می تواند ناشی از: در نهایت داشتن یک فرصت برای فکر کردن از نیازهای سایت، در نهایت بازخورد تلفیقی از سهامداران شروع به درک گزینه های جدید، امکانات و ارزش از وب سایت، ذینفعان جدید شروع به نقشی می کنند که هرگز قبلا انجام نداده اند و فاقد زمینه هستند نیازمندی های فنی جدید در حال ظهور است تمایل برای حل هر گونه نیازهای احتمالی که ممکن است قبل از پایان پروژه – موقعیت گلوله در حال تغییر است این گسترش پروژه ها یا انتظارات ناسازگار می تواند وبسایت ها را به دیر یا بطور غیرمستقیم پرتاب کند. ما با بسیاری از شرکت هایی مصاحبه کردیم که پروژه های وب را بدون راه اندازی انجام دادند. راه حل طراحی سایت آهن الات : تعیین انتظاراتی که در وب سایت کار می کنند پس از راه اندازی ادامه خواهد داشت. ایجاد یک ساختار phasing برای پروژه و برقراری ارتباط با تمام ذینفعان در مورد داشتن یک پروسه پرتاب چند مرحله ای. اولویت بندی آنچه در مرحله اول، دو، سه و غیره راه اندازی خواهد شد.

8.) بازخورد بسیار دیر در روند پروژه.

طراحی سایت آهن الات :برای بسیاری از ذینفعان و تیم های پروژه وب، بازخورد ممکن است خیلی دیر شود و ممکن است به شکل ناهماهنگ به نظر برسد. بازخورد بازخورد مطمئنا خرابکاری در یک پروژه وبسایت خواهد بود: افزایش زمان بندی، خطاهای برنامه نویسی، کاهش کیفیت طراحی، ایجاد نارضایتی سهامداران اجرایی و ایجاد تاخیر زمانی که مزایای راهاندازی وب سایت را کاهش می دهد (دلیل اصلی انجام این پروژه در وهله اول). راه حل: تصمیم گیرنده پروژه را به عنوان یک فیلتر برای تمام بازخورد در سراسر پروژه معرفی کنید.تمام بازخورد ها را پس از مرحله طراحی به تنها یادداشت های مهم محدود کنید. صرفه جویی در بازخورد، ایده ها و درخواست ها برای طرح های پس از راه اندازی. یک مرحله نهایی یا لیست آرزو برای مرحله بعدی پروژه وب، که بلافاصله پس از راه اندازی سایت جدید آغاز خواهد شد، ایجاد کنید.   ازخورد بسیار دیر در روند پروژه

9) پشتیبانی و تعهد در حال انجام است.

طراحی سایت آهن الات :بسیاری از سازمانها برای طراحی مجدد وب سایت خود خیلی طول می کشد. وب سایت ها به عنوان نمایندگی یک نام تجاری 24/7/365 عمل می کنند، با این حال بسیاری از سازمان ها به وب سایت خود تلاش کمتری می کنند. به همین ترتیب، برای بسیاری از سازمان ها، هنگامی که آنها سرانجام مجبور به اصلاح وبسایت خسته خود می شوند، آنها تمرکز خود را بر نگه داشتن هزینه ها کم می کنند، اغلب فروشندگان کمترین قیمت را با بالاترین کیفیت و شریک مناسب مقایسه می کنند. اشتباه نهایی بسیاری از سازمان ها ناتوان است که متعهد به پشتیبانی و بهبود مستمر در وب سایت خود باشند. هنگامی که وب سایت راه اندازی می شود، سازمان اجازه می دهد تا سایت دوباره خوابیده باشد، اغلب محتوای بسیار کمی تولید می کند و برای بهینه سازی تمرکز نمی کند. راه حل طراحی سایت آهن الات : یک پروژه طراحی وب سایت را در نظر بگیرید که از دو مرحله (یا بیشتر) متمایز تشکیل شده باشد. مرحله اول طراحی سایت آهن الات جدید است، امیدوارم به یک سری از راه اندازی ها شکسته شود. مرحله دوم تمرکز بر تعهد مداوم به منظور بهینه سازی، بهبود، گسترش، و ایجاد محتوا برای طراحی سایت آهن الات است. وب سایت ها باید یک موتور برای رشد باشند، بازتابی از تعهد سازمان به رشد است. رشد نیاز به کار مستمر و تکراری دارد. طراحی سایت آهن الات خود را به صورت عالی به طوری که بهینه باشد، در نتایج جستجوی گوگل در صدر باشد و از تمام رقبا یک گام جلو تر باشد ، به سئو برتر بسپارید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.