تیم متخصص سئو با سرویس کامل بازار یابی آنلاین

تیم سئو وب توسعه دهنده و تولید کننده محتوای موثر و همگام با تفکر تکنولوژی دیجیتال مارکتینگ رو به جلو می باشد. سئو وب همیشه در روند بهبود ارتقا سایت پیشگام بوده و دارای رزومه فراوان در این زمینه می باشد

تیم سئو وب فعالیت خود را در عرصه انلاین مارکتینگ و خدمات طراحی سایت و بهینه سازی سایت از  سال 90 پیش شروع کرده و با مدیریت و همفکری آقایان کیومرث ایمانی با اهداف سرویس دهی دیجیتال را به تمامی هموطنان عزیز در سرتا سر جهان با برخورداری از بهترین روشهای طراحی سایت و بهینه سازی سایت اجرایی کرده است. سئو وب از تمامی کسانی که در عرصه فناوری اطلاعات با ایده های جدید بهینه سازی و طراحی سایت دعوت به عمل می آورد .چنانچه مایل به همکاری و اموزش با تیم سئو وب هستند می توانند رزمه خود را از طریق فرم تماس با ما در میان بگذارند.

نحوه همکاری :

1- شخص متقاضی از هر نقطه کشور می تواند با سئو وب همکاری نماید.

2- شخص متقاضی یاد گیری در تهران جهت آموزش 3 ماهه رایگان و بصورت عملی می تواند در دفتر این تیم شروع به یاد گیری نماید.

3- افرادی که می توانند محتوای خوب تولید کنند حتما با ما در تماس باشند.

4- چنانچه کار بهینه سازی و برنامه نویسی شما تایید گردد. عضو این تیم خواهید بود.

200

بازاریابی در طول سال

143

آنالیز ترافیک سایت

76

کمپین های ایمیل

999

رتبه اول جستجو

41

اعضای تیم

چشم انداز سئو وب

موفق ترین تیم بهینه سازی سایت:ما می خواهیم راهکاری را برای تغییر نگرش ها به شغل و کار شما ارائه بدیم، تغییر نگرش در مورد گوش دادن و به اشتراک گذاری آنلاین کسب و کار شما

القا انرژی مثبت در مشتریان

فعالیت بازاریابی دیجیتال ما صحبت کردن آنلاین در مورد کار شماست. کار سئو وب برجسته سازی و توسعه خدمات رسانی شما به مشتریان شماست. هر چند هم در نظر شما کوچک و یا بزرگ باشند.

تیم طراحی ویهینه سازی سایت سئو وب با افرادی مجرب و مسئولیت پذیر و با بهره گیری از دانش روز آی تی در زمینه⇓⇓

۱-بهینه سازی وبسایت در موتورهای جستجو (سئو)

۲– طراحی وب سایت های مدیریت محتوا ( cms)

۳-خدمات میزبانی وب سایت
۴-دوره های آموزشی seo
مطابق با آخرین الگوریتم موتور جستجوی گوگل آماده خدمات رسانی و عقد قرارداد با تمامی شرکتها می باشد. معتقدیم ارائه کیفیت بالاتر از حد انتظار مشتری شرط اول و اساسی برای ارتقای کار وشغل ماست .seo با شرکتهای طراحی سایت مختلفی همکاری داشته و هنوز هم ادامه همکاری با بعضی از دوستان و شرکای بصورت جدی ادامه دارد. و در کار بهینه سازی سایت سئو (seo)خود را تیمی مدعی و صاحب سبک میداند.عمل و انجام پروژه های کاملا موفق از سوابق کاری تیم بهینه سازی وب ما در سایت وجود دارد. که نشان از همکاری گسترده با شرکتها و کارخانجات و توانایی بهینه کردن سایت بالا ی ۳۰ کلمه در مدت کوتاه از افتخارات این تیم بوده است. در بهینه سازی وبسایت سئو وب سه مرحله در نظر گرفته می شود. که بصورت تصویری در زیر به آن اشاره می کنیم.

۱- مرحله ای از سایت شماست که ایراد و خطاهای کد نویسی دارد و seo آن را سئو قرمز قلمداد می نماید یعنی از طریق آنالیز سایت شما ایرادات سایت با دقت تمام لیست میگردد.
۲- مرحله لیست کردن ایرادات و رفع خطاهای موجود که همان سئوی داخلی سایت می باشد. و ما آن را مرحله زرد و یا سئو با مرتبه زرد نامگذاری کردیم

۳-مرحله سوم مرحله پایانی سئو می باشد که مرحله سبز سئو است و سایت شما در هر موتور جستجویی بهینه شده و توانایی رقابت با تمام سایتهای رقیب را دارد و ما آن را سئو سبز می نامیم.

نقاط عطف در تیم سئو وب برخی از رویدادهای قابل توجه بازار یابی و بهینه سازی سایت تیم سئو وب به اختصار ذیل

تیم سئو وب توسط گروهی از مهندسان متخصص در زمینه طراحی وب و بهینه سازی سایت تشکیل شده است. و هدف آن ایجاد رونق کسب کار در کشور می باشد.

برنامه بهینه سازی سایت و بازار یابی اولین بار با سایت بازار بزرگ که با کلمه سایت اگهی در سطر یک گوگل قرار دارد شروع به کار کرد. این شرکت سایت متعددی در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی و سایت آگهی دارد.  تمرکز سئو وب  روی کار مشتریانی که خیلی کسب و کار کوچکی داشتند.  و در حال حاضر دارای کارخانه و شرکت تجاری بزرگ و آژانس های  مسافرتی برندی دارند.

دفتر مرکزی سئو وب تهران خیابان ولی عصر تقاطع بهشتی
خدمات بهینه سازی رسانه های اجتماعی ما بوسیله شرکت معتبر و مختلف برای بسیاری از هموطنان فارسی زبان در سراسر دنیا استفاده شده است.
شرکت ما برای بهینه سازی سایت و ایجاد سوشیال های مختلف و جدید برای تقویت کسب و کار ها هزینه زیادی پرداخت کرده و آمادگی لازم برای ارتقا هر کسب و کار را جهت اجرا با استفداه از ابزار های کاری و تخصصی دارا می باشد

جهت آنالیز و مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید