جدید ترین تکنیک های سئو در سال 2018 کدامند؟

جدید ترین تکنیک های سئو در سال 2018  :: با توجه به اهمیت طراحی و بهینه سازی وبسایت در دهه اخیر و آگاه شدن صاحبان کسب و کارها و فروشندگان از این موضوع سئو و قرار گرفتن در رنک اول نتایج جست و جوهای گوگل توسط کاربران به یکی از دغدغه های مهم تبدیل گشته است .

به همین منظور تحقیقات و اطلاع از الگوریتم های جدید گوگل بسیار مهم است .

گوگل به عنوان قدرتمند ترین و پرطرفدارترین موتور جست وجو الگوریتم های خود را به صورت مدام مطابق با نیازها و علایق کاربرانش بروز رسانی می کند .به عبارتی مهم ترین ملاک برای گوگل رضایت کاربران از وبسایت هاست .

ملاک های گوگل برای بهینه سازی و سئو در سال 2018 چیست ؟

 

1-نوشتن توضیحات طولانی تر متا::گزارش ها حاکی از آن است که از آواخر ماه نوامبر 2017 گوگل توضیحات متا را توصیفی تر و با تعداد کارکتر های بیشتر نمایش میدهد.محتوای توصیفی معنی دار و واضح که خلاصه کوچکی از متن اصلی را به نمایش میگذارد برای گوگل با اهمیت و پسندیده است .البته این به آن معنی نیست که میتوانید در این مورد زیاده روی کیند .

 

2-سرعت بارگذاری صفحات به ویژه صفحه اصلی :: در الگوریتم جدید گوگل معتقد است وبسایت هایی که سرعت بارگذاری آنها بیشتر از 3 ثانیه طول میکشد برای کاربران ناخوشایند است و بسیاری از کاربران به  منتظر ماندن برای لود شدن این نوع وبسایت ها تمایل ندارند . ابزارهای بسیاری برای تست سرعت وبسایت ها ارائه شده از جمله https://gtmetrix.com/    ویا https://fr.majestic.com/

 

3- استفاده از پیوند های داخلی :: استفاده از لینک بیلدینگ داخلی و ارجاع  دادن به مقالات یا وبسایت های مفید میتواند بسیار نتیجه مثبتی برای سئوسایت شما باشد چرا که جلب توجه خواننده و حضور بیشتر او در وبسایت بسیار پر اهمیت و موثر است .

 

4- بهینه سازی تصاویر :: بهینه سازی تصاویر شامل کم حجم بودن تصاویر, بالا بودن کیفیت تصاویر,داشتن alt یا متن جایگزین و استفاده از زیر نویس برای عکس ها

 

5-ریسپانسیو بودن سایت ,و ارتباط مفید با کاربران برای خواندن دیدگاه ها ,برطرف کردن خطاها ,بررسی شاخص های موبایل

 

6- طراحی وبسایت :: طراحی مناسب وبسایت امروزه نقش بسیار مهمی در سئو و بهینه سازی سایت دارد و هرچه سایت از لحاظ گرافیکی و فیلم با وضوح بالا و ساده تر باشد کاربر پسندتر و بیشتر مورد توجه گوگل قرار میگیرد .

 

7 –پرهیز از تبلیغات واضح در وبسایت :: از متن های ,لینک ها ,دیدگاه ها و سایر مواردی که نشان دهنده تبلیغات واضح می باشند پرهیز کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.