بهبود سرعت وب سایت ها در 2018 : بهینه سازی وسئوی وب سایت ها در چند سال اخیر به یکی از موضوعات مهم و مورد توجه همه صاحبان وبسایت ها و به طبع آن صاحبان کسب و کارهایی که در زمینه تجارت الکترونیک کار می کنند تبدیل گشته است و امروزه شاهد رقابت بسیار بالای در زمینه بهینه سازی و سئوی وبسایت های هستیم .

تمامی  کسانی که در زمینه بهینه سازی وبسایت فعالیت می کنند برای دست یابی به جدیدترین الگوریتم ها و روش های بهینه سازی منابع مختلف را مطالع می کنند و باتوجه به یافته های خود به بهینه سازی و سئو اقدام می کنند البته شاید بتوان به جرات گفت که یه منبع مشخص و موثقی برای سئو و بهینه سازی وجود ندارد که بتوان طبق آن سایت را بهینه کرد و آن را در نتایج جست و جو های گوگل در رنک اول مشاهده نمود .

اغلب بهینه سازان در آنالیز سایت های رقیب شاید با موارد مختلف و جالبی برخورد کنند که از لحاظ بهینه سازی کم اهمیت می باشد ولی در نتایج جست و جوها در رنک اول مشاهده می شوند !!

بهبود سرعت وب سایت ها در 2018

یکی از مواردی که در سال 2018 در بهینه سایت ها موثر است سرعت لود سایت است و همچنین اندازه صفحات سایت بر بهینه سازی سایت ها بسیار موثر است لذا اگر در تلاش برای بهینه نمودن سایتتان هستید توصیه میکنم در گام اول سرعت سایتتان را تا جای ممکن بهبود ببخشید و هم چنین اندازه صفحات را کاهش دهید !

چند گام مهم برای کاهش اندازه صفحات وبسایت ::

در گام اول  اندازه کد های سایتتان را تاحد ممکن کم کنید به عبارتی کد ها را مینی فای کنید و تا حد ممکن از حداقل کدهای جاوااسکریپت استفاده کنید .

بهینه سازی تصاویر یک گام مهم و باارزش است بهتر است حتما قبل از آپلود تصاویر در وبسایت آنها را از تاحد امکان کم حجم کنید و سپس در سایت بارگذاری کنید با این کار هم فضای کتری اشغال می شود هم سرعت لود صفحات و تصاویر بالا میرود .

برای آنالیز سرعت وبسایت ها ابزارهای زیادی وجود دارد از جمله وبسایت https://sitechecker.pro/

هم چنین برای تغییر اندازه و حجم دلخواه تصاویر میتوانید از سایت  https://imageresize.org/ استفاده کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.