مشتری خوانی چیست

تعریف مشتری خوانی:

مشتری  خوانی عبارت از تعیین کلمات کلیدی مناسب  برای  وب سایت با توجه به آمار های سرچ شده  در گوگل  به تناسب شغلی وب  سایت و کار و شغل شما  به عنوان مثال: اگر یک فروشنده بداند که در ذهن مشتری چی  می گذرد و همان ذهینیت مشتری و یا مخاطب را برای او  فراهم  آورد در واقع توانسته نظر مشتری را  جلب و او را مجذوب کالا یا خدمات خود نماید. پس هدف از طرح سوال مشتری خوانی چیست. این است که بدانیم مشتریان و یا محاطبین ما عملا دنبال چی می گردند و یا سرچ می کنند

چیکار کنیم که ذهن مشتری را بخوانیم: مشتری خوانی چیست

بهترین راهکار این است که شما با استفاده از نرم افزار و  پایه کلمات کلیدی شغل و کار  خود اقدام به استخراج کلمات کلیدی سرچ شده در گوگل نمایید. تا بتوانید بهترین کلمه کلیدی را برای  جذب مخاطبان خود  پیدا کرده و انتخاب نمایید.

انتخاب یک کلمه کلید مناسب بهترین  راهکار برای جذب مخاطبین در  گوگل و موتورهای جستجو می باشد.

بهینه سازی سایت بصورت پیشرفته و تضمینی:

بهینه سازی  وب سایت این نیست که شما کلمه کلیدی ارائه شده و ذهنیت تخصصی خود را بهینه کنید و به صفحه اول گوگل بیاورید. بلکه بهینه سازی پیشرفته  سایت این است که بدانید مشتری ، مخاطب و یا کار  شما دنبال چه چیزی است. بعد بهینه سازی  را پیاده کنید. در  مقایسه سایت سئو وب  با دیگر دوستان بهینه سازی که به طرقهای مختلف در صفحه اول هستند. یک  تفاوت اساسی بهینه سازی وبسایت مشهود است.

تفاوت اساسی بهینه سازی وب سایت در تیم سئو وب:

  •  سئو وب  نه تنها با کلمات کلیدی بهینه سازی  سایت– بهینه سازی وب سایت  – بهینه سازی  وب ارتقا سایت در گوگل و….. تعداد ۶۰ کلمه در رابطه با بهینه سازی در صفحه اول  گوگل قرار گرفته. بلکه تمام نمونه کارهی سئو  در سئو وب بالای ۱۰۰ کلمه هم بهینه شده است.
  • بهینه سازی  سایت در تیم سئو وب  از بهینه کردن تمام کلمات داخلی و محتوای  سایت شروع می شود و با انتشار اطلاعات بصورت تخصصی در  سایت های مختلف  به اتمام میرسد.
  • بهینه سازی وب سایت در  سئو وب تعطیل نمی گردد.  بصورت متدوام ادامه یافته و گارانتی حداکثر یکساله  می گردد.
  •  بهینه سازی  سایت سئو وب  در مواردی بیش از ۱۰۰ کلمه جستجو شده در گوگل انجام گرفته و در این رابطه گزارش خود گوگل نشان از پیگیری سئو  و بهینه سازی تیم سئو وب می باشد مثل سایت  http://bestlastsecound.com
  • برای  دیدن اطلاعات بیشتر گزارش جایگاه کلمه کلیدی در گوگل   کلیک نمایید
  •  ضمنا گوگل تنها ۱۰۰ کلمه را نشان میدهد بیشتر از ۱۵۰۰ کلمه سرچ شده در  دیتابیس وجود دارد. نمونه فوق نشان میدهد که بهینه وبسایت پیشرفته چطور انجام می گیرد.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.